World of Warcraft: Warlords of Draenor

Medlem
World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tjo!
Nu är jag verkligen sugen på att spela de nya #World of Warcraft: Warlords of Draenor . Ska bli så spännande att få börja spela på nytt. Sitter och spelar lite nu också men allt känns lite onödigt då allt man gör är i onödan. Är det någon som har tips på något man kan göra i väntan?

Ska börja spela med några vänner igen så det blir lite old school med raider osv. Det är något jag verkligen är taggad för. Att kunna lägga nån dag i vecka på att raida. Då är jag helt enkelt upptagen. Tänkte på det tidigare, och som jag redan skrivit om " att ha tid att spela". Det är en sorts hobby att spela, på samma sätt som träna, sjunga i kör, eller andra kvällssysslor man kan syssla med.

Är ni taggade för nya WoW? Är det något spec som händer som jag glömt eller missat. Vet att de är nya raider och pvp, sen att man ska ha möjlighet att bygga sina byar? Finns de nått annat nytt skoj man
borde läsa sig in på lite?

Hoppas alla har/får en bra måndag!

Over and out!

#blogg

Inaktiv
World of Warcraft: Warlords of Draenor

Taggad till tusen!

Skaffade Mist of Pandaria för några veckor sedan för att lvla 90 och utforska Pandaria. Är klar och är redo för nya expansionen tillsammans med polarna. Vi får se hur länge det kommer hålla.

Dinga 100 sen tröttna kan jag tänka mig.

Medlem

Supertaggad!

Vad gäller saker att göra. Jag håller på för fullt med att samla på mig achievements genom att köra gamla raids solo just nu, kanske kan låta trivialt men jag tycker det är hur kul som helst!

Medlem

Torsdag disconnects- och 'slåss om mobs'-hype!

Medlem

Suttit och spelat de senate veckorna efter att ha haft en paus under sommaren. Själv sitter jag och tränar battle-pets medans och söker ett raiding gille medans jag väntar på Draenor. Började nog sent med sökandet det då de flesta verkar ha fyllt sina slots redan. Så vi får se vad som händer på den fronten.

Medlem

Ska bli nice, har heirloom vapnen till alla mina karaktärer jag tänkt spela upp, så i väntan blir det mest lite Heroes of the storm.

Jävla oflyt att jag har jobb känner jag

Medlem
Skrivet av Lepr:

Ska bli nice, har heirloom vapnen till alla mina karaktärer jag tänkt spela upp, så i väntan blir det mest lite Heroes of the storm.

Jävla oflyt att jag har jobb känner jag

Kan man spela Heroes of the storm nu ? eller ähar du nån beta?

Medlem

Kör, men osäker om jag kommer lira på launch det vet man hur bra det brukar fungera

Har ju halo o cod som reserv utifall det inte fungerar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar