Kaos i mängder!

Medlem
Kaos i mängder!

Fan va arg jag är! Men samtidigt så visste jag att det skulle bli som de blev! Satt uppe och väntade och väntade. Sambon gick och la sig och jag bestämde mig att jag skulle vara med vid starten av WoD. När det var 10 min kvar var jag utanför portalen och väntade, lagget blev större och större, allt blev konstigt. Sen kommer första uppdraget och kaoset började! Att alla ska lyckas klicka på en gubbe är omöjligt. och woops så är får jag dc och det är omöjligt att komma in igen! Men men som sagt de visste jag redan att det skulle bli något kaos!

Men i morse fick jag testa på spelet lite! Nu kan jag säga att jag vill hem från jobbet och spela direkt! Men först ska tydligen lägenheten städas, men sen jävlar ska jag spela tills ögonen blöder! Är så otroligt sugen på att lägga mig in i spelet nu!

Hur har ni de i WoD? Är de roligt? Går de bra? Spelat hela natten?

Over an dout!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Kaos i mängder!

Med alla rapporter om strul väntar jag nog, måste ändå levla upp från 83 först.


signatur
Medlem

Massivt lagg på servers, disconnects, långa köer är de största bovarna just nu. Questandet var roligt så länge det funka men tyvärr så ligger problemet i att de har gjort det så linjärt och integrerat med garrison. När alla spelare ska skapa sin egen instanced Garrison så blir det ett stort tryck. Vi har bara 1 väg att gå i questandet, förr kunde man åka till andra hubs/zoner.

1
Skriv svar