Här var det tyst i skutan!

Medlem
Här var det tyst i skutan!

Jag vet att jag varit rent utsagt usel på att skriva här, jag har egentligen varit rent usel på att använda datorn över huvud taget på sistone. Jag har varit så sjukt trött när jag kommit hem från jobbet och bara känt mig allmänt deprimerad under ett bra tag nu, utan att egentligen veta varför. Men det känns som att kan vara på väg att släppa. Jag känner inte bara för att krypa ner i sängen direkt när jag kommer hem från jobbet. Igår bakade jag till och med pepparkakor - till min sambos stora förvåning (jag bakar aldrig annars).

Dräkten jag pratat om tidigare börjar ta sig och jag ska väl försöka ladda upp lite bilder inom en relativt snart framtid, på min Deviantart och Tumblr, det blir nog först efter helgen som kommer men är ni nyfikna kan ni hålla ögonen öppna där. Just nu fokuserar jag på Sci-fi mässan i helgen, i Stockholm. Jag kommer jobba hela mässan men tror det kommer bli riktigt skoj - jag anmälde ju mig frivilligt till det så. 

Jag håller även på att skriva ihop en recension på Assassins Creed Unity. Jo lite sent jag vet, men jag känner att jag ville ge Ubisoft en chans att fixa till sina glitchar och fps-drops innan jag ger mitt utlåtande av spelet. Dem ska släppa en uppdatering idag för att fixa fps problemet på PS4an så håller tummarna för det när jag kommer hem från jobbet i dag. Sen blir det att ta tag i min recension av Dragon Age också, men känner att jag behöver spela mycket mer än jag hunnit göra för att kunna säga något om det spelet.

Ta hand om er i höst(?)rusket, och hoppas på lite snö snart så det blir ljusare ute.

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Här var det tyst i skutan!

Lycka till på mässan! Kanske svänger förbi, men helgen är redan planerad. Skulle vara kul att hälsa på David Morrissey dock.

Medlem

Du får göra så om du hinner, brukar vara trevligt inne på mässan. Har varit där som besökare flera år i rad så. Ja Morrissey och Prowse ska bli skoj att träffa


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar