Förra generationens bästa spel 15-11

Förra generationens bästa spel 15-11

Nu är det strax dags att lägga dom gamla konsolerna xbox360 och ps3 i en kasse uppe på vinden. Den nya generationens spel börjar sätta sig. Vad passar då bättre än en gemensam lista med det bästa spelen som kom till det bägge konsolerna. Idag kör vi 15-11.

15. Call of Duty Modern Warfare 2

Inget spel har jag lagt ner mer tid på än Modern Warfare 2. Multiplayern är än idag den bästa.

14. Far Cry 3

Storyn är kanske inte den bästa men vad gör det när du kan göra i stort sätt vad som helst. Friheten i Far Cry 3 är underbar

13. Assassins Creed - Brotherhood

Brotherhood är helt otroligt bra spel. Hade det inte mjölkats så mycket mer serien så hade AC rankats mycket högre.

12. Limbo

Fan vad jag uppskattade Limbo. Den mörka bilden och pusslandet.

11. Batman - Arkham Asylum

Äntligen kom det ett superhjältespel som var av ren världsklass. Arkham Asylum bjöd på en bra story och ett grymt gameplay.

#blogg

Medlem
Förra generationens bästa spel 15-11

Mw2 var riktigt kul att köra splitscreen med kompisar. Många timmar och mycket bråk om screen peeking. Därimot upptäckte jag nyligen att spelet är nästan ospelbart på pc, på grund av låg fov bland annat .

Brotherhood spelade jag också mycket. Tror till och med att jag var nära att få 100%. Kommer inte ihåg ifall jag fick 100% men var väldigt nära ivarjefall. Multiplayer delen i det spelet är kul eftersom det är lite annorlunda.

Arkham Asylum är också riktigt bra. Gillar alla skurkar i batman

Medlem
Skrivet av warferwille:

Mw2 var riktigt kul att köra splitscreen med kompisar. Många timmar och mycket bråk om screen peeking. Därimot upptäckte jag nyligen att spelet är nästan ospelbart på pc, på grund av låg fov bland annat .

Brotherhood spelade jag också mycket. Tror till och med att jag var nära att få 100%. Kommer inte ihåg ifall jag fick 100% men var väldigt nära ivarjefall. Multiplayer delen i det spelet är kul eftersom det är lite annorlunda.

Arkham Asylum är också riktigt bra. Gillar alla skurkar i batman

Hade inga problem med FOV när jag körde Eyefinity.
Gillar man FPS är det helt klart värt att köra 3 skärmar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av warferwille:

Mw2 var riktigt kul att köra splitscreen med kompisar. Många timmar och mycket bråk om screen peeking. Därimot upptäckte jag nyligen att spelet är nästan ospelbart på pc, på grund av låg fov bland annat .

Brotherhood spelade jag också mycket. Tror till och med att jag var nära att få 100%. Kommer inte ihåg ifall jag fick 100% men var väldigt nära ivarjefall. Multiplayer delen i det spelet är kul eftersom det är lite annorlunda.

Arkham Asylum är också riktigt bra. Gillar alla skurkar i batman

Hade inga problem med FOV när jag körde Eyefinity.
Gillar man FPS är det helt klart värt att köra 3 skärmar.

https://www.youtube.com/embed/O3fcan04fiE

Har inte spelet, provade det hos en kompis på en skärm. Kändes som att foven var typ 65. Fanns det fov inställningar i spelet?

Medlem
Skrivet av warferwille:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av warferwille:

Mw2 var riktigt kul att köra splitscreen med kompisar. Många timmar och mycket bråk om screen peeking. Därimot upptäckte jag nyligen att spelet är nästan ospelbart på pc, på grund av låg fov bland annat .

Brotherhood spelade jag också mycket. Tror till och med att jag var nära att få 100%. Kommer inte ihåg ifall jag fick 100% men var väldigt nära ivarjefall. Multiplayer delen i det spelet är kul eftersom det är lite annorlunda.

Arkham Asylum är också riktigt bra. Gillar alla skurkar i batman

Hade inga problem med FOV när jag körde Eyefinity.
Gillar man FPS är det helt klart värt att köra 3 skärmar.

https://www.youtube.com/embed/O3fcan04fiE

Har inte spelet, provade det hos en kompis på en skärm. Kändes som att foven var typ 65. Fanns det fov inställningar i spelet?

Kommer inte ihåg. Köpte spelet när det kom och spelade med en kompis men spelet var rätt dåligt så vi tröttnade rätt fort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar