Titel.. nä tror inte det...

Medlem
Titel.. nä tror inte det...

Jag har spenderat alldeles för mycket tid med Rogue legacy. Men nu efter att jag fått ihop alla uppgraderingar, spelat klart NG +5 har jag lagt av. Tack för alla 100 timmar av nötande om och om igen, på nästan samma karta och fiender. Hur var det möjligt att det band mig så länge, trots att det egentligen är så repetitivt? Jag verkar i alla fall inte var ensam om att ha fastnat; fastnat efter att jag de första timmarna tyckte det var skräp.

Nåväl, jag är även klar med FAR Cry 4. Det var riktigt roligt och vackert. Speciellt glädjande att gå från AC; Unity till magnifika FC4. De roligaste delarna var som vanligt för mig att rensa "Strongholds". Det är så roligt att först försöka smyga sig på så många fiender som möjligt och sedan avsluta med ett inferno. Me like!

Jag har även lagt några timmar på Pure Pool, men vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är trevligt men samtidigt... biljard på TVn det är på något sätt fel, för enkelt och ärligt talat fånigt eller nördigt. Man får så mycket hjälp att sikta som man inte får i verkligheten. Dessvärre har jag inte lyckats göra en stoppboll i spelet, vilket däremot är enkelt irl.

Ikväll väntar Alien Isolation, men efter det jobbig speltorka ända fram till Bloodborne och Witcher i mars.

#blogg

Testpilot
Titel.. nä tror inte det...

Jag lider av spelöverdos , Alien Isolation är riktigt ruskigt bra så du har många timmars nervförstörande spänning framför dig!

Själv lirar jag Far Cry4 för fullt nu och backloggen på spel som skall spelas är lång .

* AC: Unity har jag ½ kvar.
* Wasteland 2
* Divinity Original Sin
* Elite Dangerous

Fyllde på under STEAM rean med följande:

* Tales from borderlands
* Game of thrones (telltale)
* Wolfenstein the new order

Sen kommer ju GTA 5 ganska snart så våren är fullmatad innan Witcher 3 skall avnjutas.

1
Skriv svar