Liten update!

Medlem
Liten update!

Hej hopp i galopp! Kände att det var dags för en liten update så här 30 minuter innan söndag :).

Så i alla fall vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Jag har hunnit spelat igenom Life is strange Episode 1 och kan bara säga att det var sjukt mycket bättre än vad jag förvänta mig (Förvänta mig från början att det skulle vara bra men inte så bra som det var). Storyn var både spännande men även lite seg på vissa ställen (kan bero på att det är episode 1 av 5). Men den var samtidigt väldigt spännande och gripande. Kände nästan igen mig lite i Max av någon anledning. Sen att det fanns rewind var något som jag faktiskt gilla men som många andra tyckte var dåligt. Jag tycker själv att det känns skönt att veta att om man gjort ett val kan man ändå gå tillbaka och kolla om det andra valet kännns bättre/sämre. Jag använde inte rewind i alla mina val tbh. Många av dom val jag gjorde kändes för mig självklara och att det andra alternativet ville jag inte ens se. Sedan om man ska diskutera soundtracket så krävs bara ett ord, FANTASTISKT. Älskar allt med det gick så långt så jag lärde mig ''Obstacles'' på gitarr (Tab finns här för alla gitarr lirare //Edit linken funkade inte men tab finns på ultimateguitars hemsida bara att söka på Obstacles Syd Matters)
.

Vad har jag mer gjort då? Hmm.... Jo just håller på att nå 3k mmr i Dota 2. Ja nu sitter du säkert där med dina 5k eller what so ever och känner dig sjukt macho men för vissa så är 3k ett milestone. Inser själv att det 3k mmr fortfarande är ett shithole men hoppas det är bättre än 2k iaf.

Sen har jag grävt igenom lite bland mina gamla ps2 spel och hittade två som jag tycker behöver remake/sequel. De två spelen är ''Splashdown'' och ''Klonoa 2'' spelade dessa två något enormt mycket när jag var mindre och båda spelen är ruskigt roliga. Nästan så man känner för att plocka fram ps2an bara för att lira dessa nostalgi lir. Tror dock tyvärr att dessa två titlar är bortglömda och kommer inte få någon remake/sequel.... Men men vi kan ju fortfarande vara glada att CoD och AC serien Skiter ut ett spel varje år eller är det varje halv år nu? I can't tell #shotsfired.

Ja det var väll allt jag hade för denna gång Ska iaf försöka skriva mer här i min hörna (Om någon är intresserad). En gång i veckan ska jag väll kunna klämma in något

#blogg

1
Skriv svar