Dag tio på FZ! (sista dagen)

Medlem
Dag tio på FZ! (sista dagen)

Hej!

Idag har jag för det mesta suttit inne i spelrummet och spelat några spel som jag har velat prova.

Jag har även provat på ett program där man kan skapa ett flöde på hemsidor, så att man inte måste gå in på alla olika hemsidor hela tiden.

Jag har haft en mycket bra tid här på FZ, alla har varit jätte snälla mot mig och hjälper alltid till när man undrar någonting. Jag skulle nog aldrig kunna få en bättre prao plats för att jag fått göra det jag tycker är roligt plus att jag har lärt mig nya saker varje dag.

Men någonting som jag tycker har varit riktigt roligt är att det har varit så mycket folk som har gått in på bloggen och kollat, det är alltid lite extra kul när det är någon komenterat på något inlägg.

På de här två veckorna har jag varit här är det snart 4000 personer som har varit inne på bloggen och kollat och det tycker jag är helt otroligt för att jag trodde när jag startade den här bloggen att det kanske skulle vara 300 personer som skulle gå in och kolla.

Tack för att ni har gått in på bloggen!

#blogg

Dag tio på FZ! (sista dagen)

tack för din blogg grabben, hoppas du kommer långt i värden och blir en stadig bloggare på fz.. May the fork be with you


signatur

New life, New hope

Medlem

Det är kul att se någon blogga om just praotid på FZ. Gissar att det tilltalar de flesta. De som är lika gamla som dig är säkert avundsjuka, de som är yngre vill också praoa där, och de som är äldre ser nog tillbaka på sin tid som prao någonstans och önskar att den platsen varit FZ.

Medlem

Även om jag inte har kommenterat någonting alls har jag följt bloggen dagligen; så jag får lov att tacka för chansen att få en inblick i FZ-redaktionen från en praktikants perspektiv. Se nu till att sköta studierna ordentligt!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar