Flak Cannon

Medlem
Flak Cannon

Vi kommer lägga in vapen som normalt sett inte finns i Serious Sam och vi la precis in den här godbiten, det är verkligen kul att skjuta med den och jag tycker Christian fick till det bra med grafiken! Den kommer så klart behövas tweakas etc, just nu så gör den alltid lika mycket skada oavsett avstånd och hur många studs som sker

Jag skall även tillägga, att vi söker en level design-praktikant, om någon på alla dessa skolor känner sig manad, jag kommer återkomma mer om detta dock!

#blogg


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Flak Cannon

Detta ser riktigt härligt ut! Blir det coop-läge som i Hammerwatch och när kommer man kunna prova det?

Medlem

Coop och versus siktar vi på, prova det kanske man kommer kunna göra fram mot slutet av sommaren, men jag är inte säker. Vi vill nog inte att någon testar det innan vi har alla MP funktioner inne.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

inK
Medlem

Ett projekt som jag helt har missat. Lite skoj, då jag gillar Serious Sam och Flak Cannon är mitt favoritvapen genom tiderna i spelvärlden!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Det är nog ett av dom coolaste vapnen, tillsammans med Railgun och Shaft antar jag, Stakegun så klart med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar