Korta tankar kring Wolfenstein

Flakmonkey
Korta tankar kring Wolfenstein

Började spela #Wolfenstein: The New Order i helgen och hittills älskar jag det. Jag är inte en av dem som tycker att allting var bättre förr, men vissa saker var det och jag tycker att Machine Games har tagit fram många av dem. Framförallt älskar jag att det finns healthpacks men att du ändå får lite tillbaka lite hälsa när du klarat av en strid med hjärtat i halsgropen. Det blir en bra mellanväg. Skjutandet är ju också härligt flippat som på det gamla goda 90-talet men samtidigt finns modernt berättandet där vilket iaf jag uppskattar. Hittills känns det helt enkelt som att det är det bästa från två tidsåldrar och jag ser verkligen fram emot att få uppleva mer.

#blogg

Medlem
Korta tankar kring Wolfenstein

Jag blev även positivt överraskad av spelet och kommer nog lägga ut slanten på den som nu kommer i dagarna

Jag tyckte det var bra i början, spelade det faktiskt som ett stealthspel till ungefär mitten, sedan bara man pangade på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

Känns fel att smyga i Wolfenstein trots att det ju är där serien har sina djupaste rötter så jag har bara pangat på sedan första stund. Hur långt är det? Har precis kommit anslutit till motståndsrörelsen.

Skrivet av Nosnos:

Känns fel att smyga i Wolfenstein trots att det ju är där serien har sina djupaste rötter så jag har bara pangat på sedan första stund. Hur långt är det? Har precis kommit anslutit till motståndsrörelsen.

Jag gillade utmaningen. Som pangare hellt och hållet tyckte jag det inte riktigt funkade, så därför fick man variera spelet själv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Angående hur långt det är, tycker de här siffrorna brukar stämma ganska bra: http://howlongtobeat.com/game.php?id=16886

Personligen tyckte jag att det kändes lagom långt

Medlem

Tyckte det var riktigt roligt Tog ca 14 timmar för mig. Sen kan jaga unlocks och sånt efteråt Ska garanterat köpa den nya snart!

1
Skriv svar