"Nytt" Vita-spel

Flakmonkey
"Nytt" Vita-spel

Sitter på en Waxholmsbåt på väg till landstället och passar därför på att börja spela ett tidigt och hyllat spel till Playstation Vita. 2,7 poäng till den som känner igen det!

#blogg

Medlem
"Nytt" Vita-spel

Gravity Rush! Mycket bra spel!


signatur

Videomupp

Flakmonkey

Jag har hört mycket gott om det så hoppas det lever upp. "Gratis" var det ju också, har alltid "köpt" Vita-spelen man fått med ps+ trots att jag inte haft någon vita och det kan jag ju utnyttja nu

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Jag har hört mycket gott om det så hoppas det lever upp. "Gratis" var det ju också, har alltid "köpt" Vita-spelen man fått med ps+ trots att jag inte haft någon vita och det kan jag ju utnyttja nu

Är så jävla surt att vi i europa inte kan köpa 128gb korten utan får bara använda 64gb. Även om jag inte installerar en massa indiespel jag inte gillar så blir minnet ändå fullt rätt snabbt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Flakmonkey

Går det att köpa från staterna eller liknande? Själv sitter jag med originalkortet som väl inte är mer än 4gb eller någe så skulle det gå att köpa större från någonstans utanför Europa så vore det ju värt det.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Går det att köpa från staterna eller liknande? Själv sitter jag med originalkortet som väl inte är mer än 4gb eller någe så skulle det gå att köpa större från någonstans utanför Europa så vore det ju värt det.

Aldrig sett någon 128gb bara hört rykten om att japanerna skulle få den. Kollade snabbt på ebay och hittade inget så tror inte det finns någon marknad eller någon villig att exportera till resten av världen.

Har EU/US vita stöd för 128gb japanska kort om det nu finns?

EDIT: Är tydligen 64gb varianten som är japan endast men den säljs lite överallt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar