Need for speed

Medlem
Need for speed

Det var längesen jag spelade ett bra nfs spel. Det senaste var nog nfs most wanted( det gamla). Jag älskade underground spelen, speciellt tvåan. Den öppna världen, alla sätt du kunde förändra och skapa din dröm bil. Du kunde köra runt i en stad, utan att behöva köra något race. Bara du, det underbara soundtracket och din bil som glänste i ljuset!

Men på vägen så förlorade nfs sin charm och sin rolighet. Det blev väldigt tråkigt och enformigt. Kändes inte direkt att någon själ lagts i. Att de bara spottade ut spelen för att. Jag har testat de flesta nfs spelen och gillar inte var de tagit vägen.

Jag hoppas ghost games har tänkt till mer i detta spelet. Att de kollat på underground och most wanted (den gamla). Att de lär sig att såhär ska ett nfs spel vara. Inte som nfs the run lr något av de senaste. Utan att de flesta nfs- fansen vill ha ett nytt underground eller liknade spel igen. Mest har det varit önskemål om ett underground 3.

De har sagt att det är open World, att storyn inte ska vara som det har varit i ett bilspel innan. Jag hoppas de har rätt. Att de har mixtrat med underground/most wanted känsla, sedan för engångskull lagt ner sin själ. Sina tankar och idéer för att skapa en bra mix av gammalt och nytt.

#blogg

Medlem
Need for speed

Open world i bilspel har aldrig tilltalat mig. Det blir bara en massa onödigt resande. Bilspel handlar om racingen, inget annat. Så när orden open world och story nämns i samma andetag som racingspel tappar jag intresset.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Open world i bilspel har aldrig tilltalat mig. Det blir bara en massa onödigt resande. Bilspel handlar om racingen, inget annat. Så när orden open world och story nämns i samma andetag som racingspel tappar jag intresset.

Tur att det finns bil spel för alla smaker då

1
Skriv svar