Hotet från Underjorden 5.

Hotet från Underjorden 5.

Äntligen en trailer från filmprojektet, Tremors är utan tvekan min absoluta monster B-film. Tvåan och trean på sina bästa stunder är den bästa underhållningen.
Jag har vid tidigare tillfälle tävlat ut de två första filmerna under Forum Spookyum för några år sedan, inte bara för att vara trevlig men även för att sprida dessa underbart underhållande filmer till fler.

Den sjätte oktober är det premiär för den femte filmen där Michael Gross än en gång spelar Vapentokiga Burt på uppdrag att jaga Graboids som anfaller civila i Sydafrika denna gång.
jag kommer hålla mina undringar och funderingar för mig själv tills efter jag sett filmen, för infon har varit sparsam, mest fan-teorier.

Passa på nu och se trailern för fösta (och bästa) Tremors filmen. Den ultimata sommarfilmen! Och att få höra Kevin Bacon säga "smörgåsbord"

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Hotet från Underjorden 5.

Tror bara att jag sett ettan. "Smorgasbord", klassiskt.

Vafalls! Finns det mer än en? Ettan är ju bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Se definitivt tvåan! Tredje filmen är som mest okej.
Den fjärde filmen går ärligt talat att skippa helt.

Som sagt, se tvåan:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ok bra tvåan skall definitivt ses.

Ett under hur man missat uppföljarna när man lyckats se ettan säkert 10 ggr på sena kvällar på TV under de senaste 10 åren


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar