PAX - nu med video

Medlem
PAX - nu med video

Nu är PAX över och jetlet har infunnit sig. Som vanligt. Det arbete som gjordes där gick mkt bra och vi kom hem med en massa trevliga åsikter och även artiklar. Men nog om det.

Jag rekommenderade att kika på vad som händer på PAX via #PAX på Instagram, och iom att jag stod fastklistrad i ett bås hela tiden var det så jag fick se en del prylar också. Bla fanns en vit häst som man kunde sitta på och ta bilder, den såg jag inte röken av i verkligheten. Men Pikachu (så stavas det ev...) såg jag dock hela tiden, det var båset bredvid. En jävla röta att jag hade obegränsad data. Allt sedan jag började köpa Amerikanske telefonkort här hemma så har verkligen resorna bilvit bättre. Tänkte bara passa på att dela ut en eloge till Holidayphone som jag inte ens visste att de fanns innan maj i år, men nu har jag ett telefonkort på varje resa och ringer/surfar som vanligt.

HolidayPhones Hemsida här >> >>

Nästa resa och mässa bil förmodligen till TwtichCon i San Francisco. Det är första gången den äger rum, så det ska bli kul att se vad det blir för något av den. Det borde väl bli några barnsjukdomar även för en mässa?

JOOOO. Glömde bort. Här är en video som visar insläppet på en av de många entréerna. Två minuter av folk som strömmar in och gärna vill springa till första anhalten.

#blogg


signatur
1
Skriv svar