The copycat

Medlem
The copycat

Jag har faktiskt ingen aning om någon läser här, jag försökte själv söka upp bloggen men misslyckades och om den inte ploppar upp nånstans i nåt flöde så är det ju ingen mening att jag skriver här.

Men sen! Så när jag gick in å kollade träffar så verkar det ju faktiskt som om en å en annan har hittat in - fråga mig inte hur! Så jag jag gör ett par inlägg till...

Har lite dötid på jobbet här å då är det ju bra snöa in på sin hobby kanske....

Lite retrodokumentation kan man säga.

Harry hade under en längre tid frustrerats över Bf 109s som dyker upp från ingenstans - så efter att ha studerat en del videos av den särklass, i mitt tycke, bästa och trevligaste piloten och youtubaren Grmlz, försökte sig Harry på att flyga som en Bf 109. Eller som han tror att dom flyger. Fast i en Hayabusa...

Det gick bättre å bättre faktiskt, å fördelen är ju den att om man blir low and slow så är det ju bara att köra turnfighting som vanligt... Det enda är att man måste vara jävligt försiktig så inte vingarna flyger av när man flyger för snabbt, eller svänger för hårt vid höga hastigheter. Japanes-planen är ju extremt ömtåliga...

#blogg

1
Skriv svar