Snart dags för GameX / Comic Con i Stockholm

Medlem
Snart dags för GameX / Comic Con i Stockholm

Nu känns det som att jag börjar komma på en jämn nivå igen. Försöker balansera upp lite egentid och minska på jobbstressen innan julhandeln börjar; alla som jobbar i butik vet hur stressigt det kan vara.
Men som sagt jag minskar på stressen och tvingar mig själv att åtminstone försöka gå hem i tid och inte ta på mig allt för mycket övertid. Jag hade till och med lite tid över att testa på Battlefront betan, whooo för mig!

För en gångs skull så har jag även sett till så att jag kan njuta av att få besöka Comic Con som besökare. Så nu i slutet på oktober beger sig jag och sambon, samt lite glada (förhoppningsvis i alla fall) vänner och bekanta, ner till Stockholm för åtminstone en lördag på mässan. Sen råkar det ju även vara så att jag lovade mina systrar att jag skulle hjälpa dem att göra sina första cosplay dräkter, och därigenom även att jag ska cosplaya. Så skulle ni springa in i en lagom förvirrad Ravager á la DC comics så kan ni ju säga hej, är alltid trevligt att träffa nya människor.

Passa även på att berätta för mina syskon (Harley Quinn och Catwoman som kommer hänga i mitt sällskap) hur duktiga dem är, att göra cosplays är inte jättelätt och dem har varit grymt duktiga.

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar