Medlem
Ny katt!

Vi plockade hem en ny kattunge för två veckor sedan, hon är ett litet yrväder som är omöjlig att få en bra bild på så jag passade på när hon somnade i går. Låt mig presentera Luna:
[ia=1136206; medium]

Sen kunde jag inte låta bil att ta en bild på den äldre kissen, Koopa, som inte är annat än söt när hon lägger den sidan till:
[ia=1136203; medium]

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Ny katt!

katter är härliga Har 2 st själv, en liten Norsk skogskatt med härlig vit krage och en stor bamsing bondkatt på 10 kg.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

katter är härliga Har 2 st själv, en liten Norsk skogskatt med härlig vit krage och en stor bamsing bondkatt på 10 kg.

Ja jag har haft katter hela livet så skulle kännas så tomt utan dem. Den nya katten vi har är en rescue, togs in till veterinären för att avlivas men en vän som jobbar där såg till att vi fick ta hem henne i stället så vi vet inte så mycket om henne. Den andra katten är en ragdoll / huskatt blandning


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Fruktansvärt söta!

blir less på min lätta allergi mot katthår.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Fruktansvärt söta!

blir less på min lätta allergi mot katthår.

Usch va jobbigt med allergi. Är själv lätt allergisk men inget jag märker av som tur är


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar