Just nu hatar jag dig Super Meat Boy

Flakmonkey
Just nu hatar jag dig Super Meat Boy

Jag är så jävla förbannad. Förbannad på super meat boy och bana 6-5. Vet inte hur många gånger jag försökt ta mig igenom den nu men jag kommer inte längre än till en viss passage. Frustrerande som fan är det men jag vet ju att jag inte kan skylla på någon annan än mig själv. Det ör ju det som är spelets styrka, den tighta kontrollen sorgår att du bara har dig själv att skylla. Sen att man skyller på allt annat ändå är ju en annan femma...

Nej nu blir det iaf paus till imorgon.slår vad om att jag kommer klara banan utan några större problem då.det är ju så det brukar fungera

#blogg

Medlem
Just nu hatar jag dig Super Meat Boy

Ah den där härliga "hatar dig ditt förbannade spel"-känslan som uppstår för man själv är klantig och därför ska man bara klara av det, hur arg man än blir. Jag tittar på dig Bloodborne...

Flakmonkey
Skrivet av Jaxz:

Ah den där härliga "hatar dig ditt förbannade spel"-känslan som uppstår för man själv är klantig och därför ska man bara klara av det, hur arg man än blir. Jag tittar på dig Bloodborne...

Precis, det mest irriterande är ju när man dör på vägen till det som är det svåra bara för att man stressar och klantar sig. Det är ett tydligt tecken på att man ska ta en liten paus

1
Skriv svar