Playstation event

Medlem
Playstation event

Seg början, med mycket upprepningar. Där det mesta var saker de redan visat upp och publiken var nog den tråkigaste jag sett. Inget liv i dessa människor.

Street fighter V ser väldigt roligt ut, det är något jag ska köpa.

Tekken 7 ska komma, det såg ganska nice ut.

boundless, more like bordness. indie spel, med tråkig grafik.

Avicii ska göra något tråkigt spel med musik.. Vector är spelnamnet.

Ännu mer om No mans sky, ett spel som redan börjar bli uttjatat.

Matter fall, såg väldigt tråkigt ut, sci fi spel, med massa bitar i sig.

Ratchet and clank ännu en gång, ser ganska coolt ut, inte direkt mitt typ av spel.

Horizon zero dawn, ser sjukt snyggt ut, något jag längtar till massor, man fick se lite mer utav världen och mer jaga. lägga fällor och pilbågen har massa olika funktioner.

Mer Bloodborne, börjar tröttna på dessa spel, kommit för många på kort tid..

Motorcykel spel, ifrån Driveclub, yay eller inte.

Gravity rusch 2, väldigt japanskt spel, inget för mig.

Mer om Uncharted 4, liten trailer, inte så spännande tyvärr. Längtar dock väldigt mycket.

Dreams, ett spel där du ska skapa saker, med motion controll. i alpha stadiet. Gillade inte direkt grafik stilen, men det kanske är något man får välja själv, när man väl bygger sin egna dröm.

Playstation vr, mer info, ser helt okej ut, men vet inte om detta är något för mig. Känns som att detta är en dyr gimmick. Men den som lever får se.

Gran turismo, bil spel, finns inte så mycket att säga. Det är ett bil spel.

Wild, dålig grafik, intetsägande värld. verkligen tråkigt uppvisande av detta spel.

Detroit glömde jag lägga in, detta såg faktiskt väldigt bra ut. Kan vara något för mig, beroende hur det är upplagt med gameplay och sånt.

Sedan var det massa prat i slutet, som bara blev svart i mitt huvud. Inget roligt uppvisande om något nytt spel, för mig iallafall.

#blogg

Inaktiv
Playstation event

Väldigt många trailers som visar absolut noll om spelet, så lite svårt att bli hypad.

Ratchet and Clank blir förhoppningsvis bra.

1
Skriv svar