Snart helg!

Medlem
Snart helg!

Hallå på er alla!

Det skrivs väldigt mycket om det nya Fallout 4 som släpps om någon dag? Jag måste säga att jag har aldrig riktigt gillat Fallout.. Eller jag kan nog ha gillat det, men jag har aldrig varit så intresserad av spel med så mycket story. De gånger jag spelade Fallout så var det nog bara att klicka förbi allt snack för att sedan dra ut i världen och göra uppdragen, utan att egentligen veta varför man gör dem. Men jag har förstått att det kan vara rätt roligt att följa själva storyn, kanske får testa någon gång i framtiden!

I morgon släpps trailern för nya Warcraft filmen, och den kan jag säga att jag längtar efter. Är väldigt sugen på att sätta mig och spela lite WoW, men det är lite svårt nu med en liten bebis i huset. Men snart är det helg så då kan man alltid passa på att spela lite! Får nöja mig med att kolla på folk som streamar wow istället.

Börjar bli väldigt sugen på att köpa mig en laptop för att spela på istället på den stationära datorn. Då skulle jag kunna sitta i vardagsrummet och spela! Men det kostar en hel del med en ny spel laptop så det får nog vänta. Andra saker som ska prioriteras just nu.

Peace out!

//Emil

#blogg

Snart helg!

JAA!! Helg! en chans att städa skiten i trädgården och rännsa rännorna inför vintern....wooo. Nästa tisdag tänker jag ta semester.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Helg och ledighet! Halleluja. Elva dagars jobb session nu. Aldrig testat något fallout spel tidigare, fast nu börjar det påmina lite om FF7 och man börjar komma ihåg att man brydde sig om storyn då. Får Fallout 4 bra betyg så blir det kanske o köpa det på en rea. Har alldeles för många spel på ps4 som man inte hunnit äns spela pga jobb.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

1
Skriv svar