En del spelande har det blivit.

Medlem
En del spelande har det blivit.

Jag har haft svårt att sluta lalla runt i Boston, men tillslut kände jag att jag ändå skulle göra lite main quests. Efter 70 sidouppdrag och 3 main quest var det nog med trams. Har kommit en bra bit på väg, svårt att uppskatta hur långt dock. Dessvärre har jag gjort mig fiende med Brootherhood, vilket skedde med lång tvekan. Känns inte bra och det gör ont att döda de personer som jag jobbat för bara timmar tidgare. Fy på mig. På level 40+ är det dock svårt att hitta några perks som intresserar mig. Det har blivit lite för lätt, vilket inte alltid är dåligt, men just nu hade jag gärna haft lite mer utmaning. 100+ Stimpacks, 100+ Radaway, 100+ bobby pins, 1000+ ammo på några typer. Kör på normal.

Jag tog en paus med FO4 och tog mig igenom nya Tomb Raider. Riktgt bra lir. De har verkligen hittat rätt formel sedan re-booten. Snyggt, bra pang pang, bra miljöer, bra röstskådespelara mm. Ger det 83% i betyg. Köp det nu, om du har en X1.

Jag kände på JC3 lite grann i helgen också. Det kan bli något. Dessvärre har det kraschat några gånger på konsolen. Inte så kul. Spelet är svårt, glömde bort att JC2 också upplevdes som lite svårt också. Inte Far Cry-lätt alls. Selet går bara att spela i kortare sessioner, tröttnar alldeles för lätt annars. Kontrollschemat är lite bångstyrigt också.

Ska jag köpa Mario Maker till barnen? Kan det vara kul tro. Funderar.

#blogg

Medlem

Jag började på hard men efterhand har jag höjt svårighetsgraden. Blev lite för lätt, inte direkt svårt nu heller men jag dör ibland då man får ett par mininukes på sig.

Har helt snöat in mig på sidequest och det känns som att jag kommer klara spelet en gång men inte mer. Orka gör allt detta igen iaf inom en snar framtid.

1
Skriv svar