Musik-Kalender [3rd] - #16

Medlem
Musik-Kalender [3rd] - #16

Dagens Lucka:

- SPELSOUNDTRACK -

Super Mario 3D World

Jag har mycket osagt om hur jag fortfarande vill ha en fortsättning på det öppna utforsknings-gameplayet som Mario 64 och särskilt Sunshine hade. Sen har det enligt mig bara varit neråt för Mario enligt mig, jag vet att alla älskar Galaxy, men jag har fortfarande suget efter ett Sunshine 2. Däremot vad dom ändrade när dom hoppade över till Galaxy var en live inspelad orkester som gjorde soundtracket, vilket var helt oroligt bra, skulle nog vilja säga att Galaxy 1 har det bästa Soundtracket av alla Mario spel, därav varför jag hade det som Lucka nr.3 på första kalendern!

Ett år efter den kalendern så släpptes Super Mario 3D World med ännu linjärare banor... suck ... Nåväl, dom har åtminstone behållit live-bands musiken, men bytt ut klassisk musik till något mer jazzigt.

Tycker det är jättekul att dom använder massvis med konstiga instrument och ändå får det att bli kanonbra!

Så Super Mario 3D World, spel och soundtrack som är bra men inte lika bra som övriga spel i serien, men fortfarande värt att spelas!

Favorit:

Det här har som blivit lite den klassiska låten från det här spelet och när det kommer till att välja bland helt nya låtar är det svårt att argumentera mot.

Fler Favoriter:

You Know What They Say, All Toasters Toast Toast!

#blogg

1
Skriv svar