Tom Clancy's The Division: Grafiska ändringar

Medlem
Tom Clancy's The Division: Grafiska ändringar

Det är en intressant diskussion i mitt tycke om allt som pågår ångande Division när det kommer till den grafiska ändringarna av spelet

Det jag vill tro om folks upprörda tankar ångande nedgraderingen av Division är att folk är mer upprörda ångande den lögn och det falska förhoppningar som E3 presentationen gav i början

Det känns som hade dom inte fullt folk med falska hörhoppningar om den visuella delen av spelet så hade ingen bryt sig eller blivit upprörd för det hade inte funnits någon bas för det låter rät så självklar visst gör det

I mitt eget tycker så är det mer marknadsföring sett dom använder genom att förhöja ett spel och få folk intresserade av det via det visuella

Det är mer den osmakliga sätta att förlita sig på den oinformerade som inte kommer håla sig uppdaterad om vad som händer i spelet eller vad som hänt i spelt som sen kanske kommer göra den oinformerad köp baserad på vido/bild som inte stämmer

Det intressanta kvarstår att dom fortsätter pusha grafiska visualeteten som inte finns
Jag tänker på Global Illumination som dom fortsätter pusha men inte finns sätar dom skapar sin så kallade Global Illumination är genom att i stort sett 'fuska' sig till det. För dom som vill se en bätre förklard åsik om vad som är vad i det hella Global Illumination så länkar jag en vido under me bra förklaring på engleska

Värt att veta med vidon dock är att allt stämmer inte 100% han pratar brötar i hopp det lite gran men simple han poäng är fortfarande okej ta den lite med en nypa salt

Annars är GI lite lät dragit att om ljuster startar från en plats och du står kanske en bra bit bort från den platsen så tar ljuset sig fram till dig genom stutsande av dom olika objeten av miljön

https://www.youtube.com/watch?v=UtN66UvX8pg

#blogg


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem
Tom Clancy's The Division: Grafiska ändringar

Måste vara blind för jag ser ingen länk nertill.

Medlem
Skrivet av Zewy:

Måste vara blind för jag ser ingen länk nertill.

Du har så rät så dock är du inte blind utan jag som är glömst HAHA


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Zewy:

Måste vara blind för jag ser ingen länk nertill.

Du har så rät så dock är du inte blind utan jag som är glömst HAHA

Klippet är dessutom privat.

Medlem
Skrivet av Norrin:
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Zewy:

Måste vara blind för jag ser ingen länk nertill.

Du har så rät så dock är du inte blind utan jag som är glömst HAHA

Klippet är dessutom privat.

Stämmer han verkar tagir ner klippet eller gjort det privat . vem vet han kanske fick mycket feedback angånde vissa punkter som inte stämde 100% men men får se om den dyker upp igen


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

1
Skriv svar