Slåman testat.

Medlem
Slåman testat.

Nu har jag testat Hitman en hel del, och måste säga att den första Episoden är riktigt bra. 3 banor som är med två test banor och story-bana. Man kommer lätt in i spelandet. sedan kan man också välja vilka vapen och klädsel man ska börja med, och vilka som kan vara gömda på olika ställen på banan.

Det jag gillar också att man har Diana som en medhjälpare som berättar lite om targets och hur hon tycker att man kan gå till väga medans man spelar, och inte som innan då det bara var i mission briefing. Man fick lite Splinter Cell vibbar när man har Anna Grímsdóttir som hjälper en i det spelet. Dock är Diana inte lika intressant, men dom försöker göra henne mera sammankopplad med Agent 47.

Massor av olika sett att göra sina Contracts på gör att man kan spela om banorna för att testa sig på något helt annat tillväga sätt. Inget känns direkt klumpigt, och då spelade jag på Xbox one som man kan tycka att med vapen och att man måste handla snabbt ibland skulle bli lite jobbigt, men det känns riktigt bra.

Jag rekommenderar detta spel, även om det just nu bara har 3 banor.

[ia=1246965; medium]

#blogg

1
Skriv svar