Halvtid i Arkham Knight

Flakmonkey
Halvtid i Arkham Knight

Läge att extremt kortfattat sammanfatta mina intryck från Arkham Knight då jag åtminstone enligt "progress-procenten" har tagit mig halvvägs. Det enda jag egentligen har att säga att jag tycker lite synd om de som försökte lira det på PC när det släpptes eftersom det är ett grymt bra spel till PS4 (och även Xbox One då får jag anta). Intressant handling, roliga strider och gott om saker att göra i Gotham City. Tekniskt är det också mycket imponerande med snygg grafik så flyter på hur fint som helst och en ljudbild, med röstskådespeleriet i spetsen, som verkligen inte går av för hackor.

Nu återstår bara att se om spelet håller hela vägen in i mål. Den här typen av spel har en tendens att dö av lite för mig när det börjar närma sig slutet eftersom det då blir på tok för enkelt och enformigt.Jag håller tummarna i varje fall!

#blogg

Moderator | Testpilot
Halvtid i Arkham Knight

Procentmätaren tar i akt inte bara hur långt du kommit i spelet men också hur mycket sidouppdrag du gjort, Riddler trofeer du hittat och diverse.

Måste också passa på att säga att jag spelade på PC innan Jul och det fungerade felfritt. Givet så har de väl hunnit buggstäda en del men blev förvånad vilket som.

Men vad tycker du om Batmobilen? Annat än alla PC problem är det väl vad folk älskar OCH hatar mest med spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Flakmonkey
Skrivet av uberpwnage2.0:

Procentmätaren tar i akt inte bara hur långt du kommit i spelet men också hur mycket sidouppdrag du gjort, Riddler trofeer du hittat och diverse.

Måste också passa på att säga att jag spelade på PC innan Jul och det fungerade felfritt. Givet så har de väl hunnit buggstäda en del men blev förvånad vilket som.

Men vad tycker du om Batmobilen? Annat än alla PC problem är det väl vad folk älskar OCH hatar mest med spelet.

Jag tycker den är helt okej och inte något som förstör spelet, men med det sagt så tycker jag inte att spelet blivit sämre utan den heller. Det är ju ingenting jag använder mig av förutom de uppdrag där den måste användas.

Medlem

Den räknar inte dlc uppdragen heller. tror man kan komma upp i 120% eller nåt sånt.

Medlem

Minns när jag toknötte för att ta platinum trofe på det där spelet ... dear lord vad jag hatade spelet när jag var klar

Medlem

Handlingsmässigt tyckte jag det började stortartat, i mitten var den en liten dipp, men slutet är magnifikt.
I det stora hela är spelet en fantastisk avslutning på trilogin. Rekommenderas varmt, även på PC.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Funkar väldigt bra på PC nu, inget att klaga på här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar