jobb och klarat av spel

Medlem
jobb och klarat av spel

Då har man jobbat en hel del nu, inte varit ledig på ett tag. Men ändå hunnit klara ut Uncharted 4 och spelat halva DOOM.

Uncharted var ett sånt fantastiskt spel, helt klart värt 10 av 10 i min bok. Blev så kär i det spelet att jag inhandlade en tavla, en T-shirt och collectors strategiboken. Jag kan inte ens säga vad jag gillade mest i spelet, för allt var så underhållande och givande. Det är för mig GOTY än så länge iallafall, sedan får vi se vad resten av året ger. Finns många bra spel som väntar, är väldigt nyfiken på Horizon zero dawn. Det ser ut som ett spel för mig.

[ia=1285279; medium]

DOOM

Doom är nog det spelet som jag kommer köra om och om igen. Varför detta är ett sånt spel är för man tröttnar inte på att döda demoner, eller göra glory kills, eller hitta alla underbara hemligheter i spelet. Detta andas Doom ifrån Super Nintendo tiden och de har bara kört ner det i en härlig mixer med en ny vision.

Jag älskare hur allt ser så sjukt underbart ut på min PC, grafiken är inget man kan klaga på när det kommer till detta spelet.
Inte hittat några buggar heller och det är ju rätt så ovanligt, likaså i Uncharted så fann jag inga buggar eller konstigheter.

[ia=1285278; medium]

Det är som sagt en sjuk månad, då det snart är både Overwatch och Homefront som står för dörren. Längtar så mycket efter Overwatch, det kommer ta upp många timmar för mig.

#blogg

1
Skriv svar