Då är det dags för homefront

Medlem
Då är det dags för homefront

Jadu vad ska jag säga, detta spelet har ju fått bra betyg. Eller inte.

Jag är väldigt skeptisk på att ens åka och inhandla detta imorgon, tror jag väntar fyra dagar och köper Overwatch och Total warhammer istället. De verkar iallafall vara säkra kort. Det var tråkigt att detta spelet skulle vara så dåligt, jag hade sett fram emot det länge nu. Då jag gillade Multiplayern i första spelet och sedan idén till detta spelet som är inspirerad ifrån Red Dawn filmen.

Sedan har jag inhandlat Valkyria Chronicles och Bravely Default.
Dessa två spel är så underbara på sina egna sett, dock det som tagit upp min tid är Bravely Default.
Grafiken är så underbar och mysig att titta på, karaktärerna är så söta och så älskvärda på sina egna sätt.

Sedan är det turbaserat, fast med en twist av att kunna spara sina slag. Detta fick mig att att gilla det ännu mer. Röstskådespelarna gör ett fantastiskt jobb i detta spel, inte mött en enda än som inte varit duktig eller låtit trolig. Jag har lagt ner ungefär 9 timmar nu på en och en halv dag, bara nu medans jag skriver om spelet vill jag plocka upp min 3ds och spela det.

Jag ska köpa Bravely second layer så fort jag kan, så jag har det liggandes efter jag klarat ut detta spelet. Det var en stor överraskning för mig att jag gillade det så mycket som jag gjorde Det är något med spel i denna genre som fångat in mig.

#blogg

Medlem
Då är det dags för homefront

Jag undrar hur det står till i huvudet på producenterna som gav Homefront 2 grönt ljus efter all kritik som 1:an fick. Var det inget i alla negativa rescensioner som gjorde att en liten varningsklocka började ringa?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Jag undrar hur det står till i huvudet på producenterna som gav Homefront 2 grönt ljus efter all kritik som 1:an fick. Var det inget i alla negativa rescensioner som gjorde att en liten varningsklocka började ringa?

Storyn i första spelet var väldigt dålig, men många köpte Home front för mp delen. Jag var en utav dessa, men grund idén är väldigt intressant. Så hade hoppats att efter all kaos runt tvåan, att de ändå hade lyckats. Men fel hade jag.

1
Skriv svar