Overwatch, Total Warhammer och Batman

Medlem
Overwatch, Total Warhammer och Batman

Äntligen är Overwatch kommen, det är ett sånt underbart och beroendeframkallande spel. Det var längesen det har kliat så mycket i mina fingrar när jag inte fått sitta och spela.
Grafiken är underbar, Gameplay givande och jag har inte haft tråkigt en enda gång. Spelar ingen roll om jag förlorar eller vinner så känns det ändå lika kul varje gång.
Det enda som jag hoppas på är lite fler karaktärer och mappar, men det kommer nog sen. Annars så är det ett helt fenomenalt spel utav Blizzard. För att vara deras första FPS så har de lyckats väldigt bra.

Total Warhammer har jag bara hunnit spela i ungefär två timmar, men det lilla jag hunnit pröva på så har jag haft roligt.
Inte märkt av några buggar eller så, de verkar ha lärt sig sin läxa.
Jag kom in sent när det kom till Warhammer, men det är en rolig och intressant värld. Så att dessa två gick ihop var väldigt intressant och det märks att de som gjort spelet gillar Warhammer också. Ska ge det lite mer tid innan jag kan uttrycka mig mer detaljerat om det.

Sedan har jag inhandlat en ny staty i min samling. Det är en Batman bust ifrån Frank Millers The Dark Knight Returns 30 års jubileum. Jag är en väldigt stor Batman fantast och när jag hörde talas om denna och att det bara fanns 3000 exemplar. Så var jag tvungen att inhandla den direkt och jag ångrar mig inte för en sekund. Gamla Bruce är för mig den bästa Bruce, en helt underbar skriven karaktär som ger inblick av en annan sida av Batman.

[ia=1299717; large]

#blogg

Overwatch, Total Warhammer och Batman

Snygg Batman, man ser varje rynka


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Snygg Batman, man ser varje rynka

Mm älskar den!

1
Skriv svar