För mycket spel, för lite tid

Medlem
För mycket spel, för lite tid

Jag har hunnit spela Mirrors edge och nya Kirby spelet.

Jag älskade Kirby spelet, det var ett underbart spel. Det hade en fantastisk grafik, bra gameplay och en härlig bandesign. Det var en härlig resa, som var lite kort, men hellre kort än lång och tråkig.

Mirrors Edge var för buggigt för min smak, kunde inte slutföra spelet. Så har inte så mycket gott att säga om det än. Det kanske blir bättre efter uppdateringar, men jag tänker inte vänta på det. Det ska funka vid släpp, inte veckor efter. Dice blir bara sämre och sämre i mina ögon.

E3 har ju pågått, det har varit en ganska tråkig E3. Det var inte så mycket överraskningar som jag trott. Dock vann Sony E3 för mig, om man nu kan vinna det. Men de fokuserade på spel och det är det allt handlar om. Jag kommer definitivt köpa PS VR, fast jag har varit väldigt kritisk mot det. Men när de visade Batman VR så var jag såld, jag kan inte vänta med att spela det.

Xbox visade upp den nya generationen av konsol, det kan bli bra eller kommer det floppa. Den kommer vara dyr, eller så kommer de höja priset för alla med guldmedlemskap och sånt. För att kunna trycka ner priset på Scorpio, det är iallafall min tanke och andras. Jag gillade inte Microsofts E3, var väldigt tråkig och intetsägande, det mesta visste man redan. Det var vissa saker som var bra. Som att de inte är rädda för oss som spelar på PC längre.

Nintendo var dock de som var sämst de visade flera timmar utav Zelda, som ser sjukt mysigt och härligt ut. Men det som gjorde mig besviken var att de inte visade upp NX, snälla Nintendo, det var den bästa tidpunkten att visa upp er nya konsol. Försöka reparera de fel ni gjorde med Wii U och dess marknadsföring. Jag hoppas att de lärt sig utav sina tidigare fel och marknadsför NX bättre, med ett bättre namn dessutom. Men jag kommer hålla ögonen öppna, för just nu har jag haft roligast med spel ifrån Nintendo. Så är väl lite därför jag blev så besviken.

#blogg

1
Skriv svar