Några nya spel

Medlem
Några nya spel

Det har inte blivit riktigt så mycket spelande som jag velat på ett bra tag. Men nu har det släppt igen. Jag har kört lite Apfly 2 (Ape Escape) igen. Det är fortfarande ett roligt spel. Jag gav mig även på No man´s sky i några timmar, men som de flesta (?) så lade jag av efter några timmar. Fler timmar har jag lagt ned på DLC till Dying Light: The Following. Jag måste ju säga att Dying Light som spel är ganska så fantastiskt. Så roligt att ränna omkring och slakta zombies samtidigt som man bygger upp sin karaktär och lagar sina vapen. Det blir kanske något för mycket letande efter material, men det funkar. The Following gör inte om spelet i sig, men adderar faktiskt ganska mycket med bilen och det stora området man åker i. Det fungerar riktigt bra. Synd att jag är klar med det nu. Istället har jag så smått börjat med Deus EX: Mankind Divided. Jag hade lite svårt att komma in i det, men nu är jag på rätt väg i spelet. Känns som föregångaren men jag kan ha fel, eftersom det var några år sedan sist. Mycket dialog, vilket är något jag inte orkar med (tur att man kan trycka bort dialogen när man läst klart istället för att lyssna på de som pratar). Jag tippar dock på att många gillar dialogen. Bra action och väldigt roligt att det finns flera sätt att ta sig an uppdragen på. För mig slutar det alltid med att jag behöver skjuta mig fri, eftersom jag är för slarvig i min stealth. Men det gör inget, det är det som är roligast.

Ape Escape 2 (PS4): Köp
Dying Light: The following: Köp
Deus Ex Mankind divided: Köp
No man´s sky: Köp inte

#blogg

1
Skriv svar