Blod åt blodguden

Skribent
Blod åt blodguden

Det är inte ofta jag känner obehag inför en recension, mest för att jag redan blivit kallad allt och hotad för att jag inte håller med någon på internet. Jag tycker kritik är bra, om den är vettig och inte baseras på att kritikern helt enkelt är en "fanboy".

Fanboys är oftast harmlösa och inger knappast någon respekt. Särskilt inte med tanke på att jag är son till en skogshuggare och har spenderat alldeles för många år inom bilindustrin. Jag blir lite irriterad om man kallar mig för "Joppe" eller snackar skit om de svaga i samhället, men knappast att min värld rämnar för att någon tycker jag tycker fel.

Med det sagt...

Jag har åkt på att recensera #Space Hulk: Deathwing och är livrädd att Warhammer-nördar ska offra mig åt blodguden.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Blod åt blodguden

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Blir den för elak kommer vi påkalla Exterminatus!
Kanske måste fly och söka skydd hos TAU.

Du får en julkram oavsett.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tyvärr är vi som gillar Warhammer 40k väldigt vana med att spelen är skit, dom jävlarna är som Nurgle, vet inte vilken sjukdom man får av att lira dom.

Skribent
Skrivet av slander:

Tyvärr är vi som gillar Warhammer 40k väldigt vana med att spelen är skit, dom jävlarna är som Nurgle, vet inte vilken sjukdom man får av att lira dom.

Jag är glad att jag inte är ett fan. Tycker dock om själva stilen och skulle gärna grotta ner mig mer.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar