En Superhot-Astroneer astronaut!

Testpilot
En Superhot-Astroneer astronaut!

Det är ju inte direkt ofta jag testar på lite mer obskyra spel.
Ännu mer sällan att jag testar beta/early access spel.

Men nu kände jag för nåt enklare.

Jag sparkade igång #Superhot
Det var rätt kul i ett par timmar tills jag spelat klart alla banorna , helt klart ett nytt sätt att spela.
Lagom långt och lagom kul!

Sen kollade jag vidare i min backlog på spel men hakade mig på #Astroneer istället.
Early access alpha , inget jag direkt brukar fastna för.

Men hade läst lite om det och det verkade intressant så jag shoppade loss och körde igång spelet.

Sen var jag fast , hur skoj som helst.
Ganska enkelt spel men snyggt och riktigt kul trots att det är halvfärdigt och har buggar som får framerate att gå ner på ensiffrigt.

Har lagt ner 40 timmars spelande nu trots att det egentligen inte har nån handling mer än att man skall bygga sin egen bas.
Några av timmarna försvann då jag buggade ur spelet och fick starta om från början då jag inte kunde komma tillbaka till startplaneten , haha.

Kommer helt klart att starta detta spel fler gånger och se hur det utvecklas.

Det som jag gör nu är ytterligare en genomkörning av Mass Effect 3 tills Andromeda släpps för att få igång peppet.
Har skaffat några av DLC paketen för att få lite mera matig upplevelse.

KIRI OUT!

#blogg

Medlem
En Superhot-Astroneer astronaut!

Astroneer kommer nog bli roligare framöver, just nu så blev frameraten så extremt låg när man byggt en respektabel bas så det blev ospelbart för mig, men håller ögonen på det.

Testpilot

Ja , jag håller koll på deras patchnotes nu och ser om de optimerar bort sånt snart, förstör en del då man äntligen har en vettig bas och kan dra och utforska lite med 5 fps som hackar fram.

1
Skriv svar