Horizon zero dawn, Switch och Zelda

Medlem
Horizon zero dawn, Switch och Zelda

Jag klarade ut horizon zero dawn igår. Detta spelet är något av en besvikelse för min egna del, det är inget dåligt spel men jag hoppades på mer. Jag gillar världen, aloy och den underbara grafiska stilen. Jag gillar även storyn som bygger på fakta och även fiktion.

Det som får mig att känna besvikelsen är världen i sig är inte så rolig att utforska och sidouppdragen är oftast tråkiga och känns livlösa. Men med det sakt så är huvud storyn väldigt givande och man vill veta mer av vad som skett. Röst skådespelarna varierar mellan briljanta till så dåligt att jag får ont i kroppen. Men de som har de viktigaste rollerna har bra röst skådespelare som tur är.

Grafiken är underbar, det vackraste spelet som gjorts hittills. Vissa stunder tappade jag hakan av hur vackert solen sken mellan trädtopparna eller när månens ljus lekte med växterna.
[ia=1393571; medium]

Switch har fått mycket skit, inte bara här inne. Men jag har inte haft några problem med den, men jag måste ha haft turen på min sida. Jag gillar handkontrollerna, de var jag mest oroad utav. Att de skulle kännas små och obehagliga att hålla i, men de har varit väldigt sköna. Skärmen är väldigt bra, den gör verkligen Zelda rättvisa. Nu är det bara väntan på Mario kart 8, det ska jag spela som en galning igen.

Zelda har jag inte hunnit spela allt för mycket än, men det jag hunnit spela verkar bli det bästa Zelda
på länge. Grafiken är mysig och underbar, gameplay är väldigt bra och givande. Så det ska spelas mycket ikväll.

#blogg

Medlem
Horizon zero dawn, Switch och Zelda

Två riktigt grymma spel. En jävligt bra start på spelåret Hoppas bara att Mass Effect blir så bra som jag hoppas på. Då skulle det bli en hattrick för mars

1
Skriv svar