Pepp Inför Andromeda

Testpilot
Pepp Inför Andromeda

Snart dags!

Mass Effect: Andromeda!!

Pepp pepp!!

Det har fått blandade recensioner men jag satsar på att det kommer vara som Dragon Age: Inqusition , dvs storyn är bra medan UI’t är hopplöst.
Dock är en sak glädjande och det är att striderna skall vara kul vilket var en pina i Inqusition.

Så , mera PEPP då faktiskt bör göra Andromeda bättre än Dragon Age: I
Jag har tillbringat 155 timmar i Dragon Age: I det bådar gott även om det har skavanker.

KIRI OUT!

#blogg #klenovek #mass-effect-andromeda

Testpilot

Ja har man låga förväntningar från start så tror mycket beror på hur överhypat spelet blivit.

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Jepp, det ser ut att vara ett DA:I med bra combat, dvs jag kommer att gilla det även fast majoriteten av Internet har bestämt sig att hata det, ungefär som Fallout 4 när det kom ut.

Fallout 4 förtjänar ju verkligen kritiken, dock.

Testpilot
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av pinalina:

Jepp, det ser ut att vara ett DA:I med bra combat, dvs jag kommer att gilla det även fast majoriteten av Internet har bestämt sig att hata det, ungefär som Fallout 4 när det kom ut.

Fallout 4 förtjänar ju verkligen kritiken, dock.

Fallout var inte ens i närheten av så många kritiska recensioner som Andromeda fått och det trots att spelet faktiskt var ganska kass på mycket. Jag reagerade speciellt på hur träiga NPC'erna var då jag hade Witcher 3 i färskt minne.

Medlem
1
Skriv svar