Fist of the North Star får officiell undertitel

Robot
Fist of the North Star får officiell undertitel
Medlem
Fist of the North Star får officiell undertitel

Älskar filmen, så jag är bra skeptisk till hur de ska lyckas överföra det till spel. :\


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag röstar på "Who's got the broadest chest?"

Medlem

Alltså har han inga bröstvårtor?

Medlem

Han är så manlig att han föddes utan bröstvårtor. Jag hoppas för övrigt att man kan spela som Rei i detta. Få saker lär slå den tillfredsställelse som uppstår när man skär någon i småbitar med bara fingrarna.

Medlem

Ken, så manlig att hans skjorta desintegreras när han bara flexar lite med musklerna, varje gång.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

In fact you are already dead *splatt*

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Rafner:

Alltså har han inga bröstvårtor?

Först och främst. Det är hans arga uppsyn du ska kolla på, inte hans bröst. Sen kan jag inte annat än försvara Ken med att hans bröstmuskler är så jäkla bitiga att vårtorna försvinner i mängden av massan.


signatur

living let die

Medlem

En av mina favorit filmer som liten, Watatatatatata "Boom"

Medlem

Han har inga bröstvårtor därför att det är en japansk anime, och det är hela svaret. För att få visa japansk anime på bästa tiderna i Japan, alternativt sälja manga i större böcker, så får inga könsdelar visas. Bröstvårtor för män är ansedda som en erogen zon. (Ja, vilken annan funktion fyller de hos en man egentligen?).

"This is a consequence of a 1907 censorship law ("Article 175") which was interpreted to forbid the depiction of pubic hair as well as genitals. Morality-wise, you could argue that the result was a spectacular backfire."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AnimeAnatomy

YOU WA SHOCK !! Det här spelet längtar jag efter.

1
Skriv svar