Rykte: InFamous 2 visas upp i kommande OPM

Robot
Rykte: InFamous 2 visas upp i kommande OPM
Rykte: InFamous 2 visas upp i kommande OPM

En "mini" Percy Jackson med andra ord...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En uppföljare ser jag fram emot


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

En uppföljare ser jag fram emot

+1

Dags att börja ladda batterierna.

Medlem

Det var på tiden! Har väntat ivrigt på konkreta besked efter man såg Dev. Diary där utvecklarna själva sa att dom hade idéer och gjorde lite ändringar på uppföljaren.

Skiter i hur dåligt eller bra det blir eller vad dom gör med spelet, givet köp ändå bara för ettan va så jäkla bra

Medlem

Tack för den påminnelsen!
Kanske dags att stoppa in "ettan" och köra klart nångång. Har spelat runt två timmar bara, sen glömt bort det.
Men jag vet att jag gillade spelet starkt när det kom. Det är nog ett fall av ålders demens som fått mig att glömma bort det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ettan var kanon men lite multiplayer hade inte suttit fel denna gång.

Medlem

inFAMOUS var ett av 2009 års bästa spel och erbjöd en rejäl twist i slutet. Mycket underhållande och actionfyllt spel!

Uppföljaren ska ha någon form av multiplayer komponent då de Sucker Punch haft jobb annonser ute om just det området.

Givet köp men vi får nog vänta till 2011 innan vi kan få bita tag på denna gobit!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas att tvåan blir minst lika bra och rolig som ettan var.
Då ska jag ta platina trofén i det med.

Medlem

Att nån ens kan tycka att Infamous var bra, Ett repetativt random spel är vad det är!

Medlem
Skrivet av Toom:

Att nån ens kan tycka att Infamous var bra, Ett repetativt random spel är vad det är!

Visst blev sidouppdragen repetiva med tiden, men du kan ju bara skita i dom och kötta på huvuduppdragen istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gillade detta skarpt! Skiter i att det var lite repetativt då det var så jäkla gött att bara ta sig runder eftersom det flöt så jäkla bra. Givet köp! Vill dock kötta Heavy Rain, Uncharted 2 (som stått i hyllan sen julas!!), 3D dot Hero och GoW Trilogy innan detta. Dax att börja damma av PS3an!

Medlem
Skrivet av Toom:

Att nån ens kan tycka att Infamous var bra, Ett repetativt random spel är vad det är!

Nämn ett spel som INTE är repetitivt.. Det är fortfarande ett bra spel även om du inte gillar det.

1
Skriv svar