Få gratis Xbox 360, ps3 etc! Klicka för mer information.

Medlem
Få gratis Xbox 360, ps3 etc! Klicka för mer information.

Jag fick just reda på en site som kallas [http://www.lockerz.com].

Den är skapad av ett av världens största mediabloag (de har också parter från amazon.com som hjälp).

Deras idé med denna site är att bygga ett jättestort community. Och i detta stadiet så har dom ett "poäng-system" för att dra till sig mer användare.

Det funkar så att varje gång man loggar in, svarar på dagens fårga, eller bjuder in en vän så får man poäng (eller PTZ). Ibland blir det Events med spel och dylikt, och det är en stor möjlighet att tjäna mycket poäng!

Sedan kan man få grejer för dom här poängen, t.ex. ett xbox 360, ps3, macbooks, spel, paintball-gevär och så otroligt mycket mera!
Och poängpriset på varorna är inte så högt! man tjänar 2-4 PTZ för varje aktivitet som står här över, och här är några exempel på varor:

WoW - 100 PTZ
Far cry 2 - 100 PTZ
Need for speed shift - 100 PTZ
GTA IV - 100 PTZ
Halo 3 ODST - 100 PTZ
Razer gamingpad - 150 PTZ
Guitar hero 5 packet - 200 PTZ
Nya iPod nano 16 gig - 425 PTZ
Playstation 3 - 625 PTZ
Xbox 360 Elite - 675 PTZ

Hur gör man för att bli medlem?

Man måste bli "inbjuden" av en medlem.
Jag är medlem så om ni vill joina denna fantastiska site skriv bara eran e-mail-i forumet så får ni en inbjudan snarast!:D

PS: Denna sidan är giltig världen över, så oroa er inte att ni inte kan få hem prylarna!

Medlem

Hur många poäng får du för detta då?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

INVAJT mej. Omfg

Medlem

jag tror att det är lurendrejeri, vem vill ge bort en ps3?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Lockerz IGEN?!

Wow... Nästan alltid helt nya användare också.
Slumpen? I think not.

Kan man inte IP-banna dessa töntar som aldrig ger sig med Lockerz?

Edit:

Om deras idé är att skapa ett "jättestort community", varför kör man då med invites och inte vanlig registrering?

Medlem

skriv ett script på sql:en som söker efter ordet lockerz och deletar tråden/inlägget när det uppkommer..

eschricht: det jag snappat av de här trådarna är att de inte gått ut med någon idé än utan rekryterar folk genom att locka med gratis prylar. De verkar iaf ha alla möjligheter att bli världens största reklambyrå på det här sättet.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av hannes389:

Jag fick just reda på en site som kallas [http://www.lockerz.com].

Tydligen fick du just reda på FZ också eftersom det här är ditt första och enda inlägg. Vilket sammanträffande.

Skrivet av hannes389:

Den är skapad av ett av världens största mediabloag (de har också parter från amazon.com som hjälp).

Om det nu är ett av världens största mediabolag varför behöver det kopplas samman med amazon.com? Borde det inte ha trovärdighet nog att stå på egna ben? Du nämner det inte ens vid namn.

Skrivet av hannes389:

Deras idé med denna site är att bygga ett jättestort community. Och i detta stadiet så har dom ett "poäng-system" för att dra till sig mer användare.

Vad är syftet med detta? Vad händer när denna jättestora community har byggts?

Skrivet av hannes389:

Det funkar så att varje gång man loggar in, svarar på dagens fårga, eller bjuder in en vän så får man poäng (eller PTZ). Ibland blir det Events med spel och dylikt, och det är en stor möjlighet att tjäna mycket poäng!

Sedan kan man få grejer för dom här poängen, t.ex. ett xbox 360, ps3, macbooks, spel, paintball-gevär och så otroligt mycket mera!
Och poängpriset på varorna är inte så högt! man tjänar 2-4 PTZ för varje aktivitet som står här över, och här är några exempel på varor:

WoW - 100 PTZ
Far cry 2 - 100 PTZ
Need for speed shift - 100 PTZ
GTA IV - 100 PTZ
Halo 3 ODST - 100 PTZ
Razer gamingpad - 150 PTZ
Guitar hero 5 packet - 200 PTZ
Nya iPod nano 16 gig - 425 PTZ
Playstation 3 - 625 PTZ
Xbox 360 Elite - 675 PTZ

Om man måste göra något i gengäld för att få dessa prylar är det inte gratis. Denna tråds titel är alltså missvisande.

Skrivet av hannes389:

Hur gör man för att bli medlem?

Man måste bli "inbjuden" av en medlem.
Jag är medlem så om ni vill joina denna fantastiska site skriv bara eran e-mail-i forumet så får ni en inbjudan snarast!:D

Och genom att skicka ut dessa inbjudningar tjänar du alltså poäng. Sedan kan de du bjuder in göra samma sak. Enda skillnaden är att det blir färre och färre personer att bjuda in. Vad det någon som sa pyramidspel?

Skrivet av hannes389:

PS: Denna sidan är giltig världen över, så oroa er inte att ni inte kan få hem prylarna!

Det känns ju betryggande.

Medlem

Kör faktiskt Lockerz, i hopp om att vinna något tufft. Börjar dock tvivla på systemet, att samla ihop så mycket poäng som krävs för ett 360 t.ex., kommer ta ungefär ett år... finns tjänsten ens kvar då?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Men för f*n. Här sitter man och kollar efter nya och intressanta trådar, också är det någon !&¤#"*' lockerz tråd igen.

Helt otroligt att han är online överhuvudtaget men han sitter väl och trycker F5F5F5 i inkorgen.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jomen va fan då, kom igen nu, har någon lockerz tråd blivit låst? FZ, ni får lägga till det i reglerna, inget snack om lockerz eller andra geutenmassagratiscoolasakerochvillhapoängsådomkanköpasinacoolagratissakersidor.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Det hade vart smidigt om en tråd automatiskt blev locked när ordet lockers dyker upp.

Medlem
Skrivet av it is me MARIO:

Det hade vart smidigt om en tråd automatiskt blev locked när ordet lockers dyker upp.

lockerz, du måste komma ihåg zätat


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Asså vill ni ha stryk eller... seriöst bara töntar som gnällar som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt asså...

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså vill ni ha stryk eller... seriöst bara töntar som gnällar som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt asså...

Okej. Var det något mer du ville tilläga, "dontfuckwithmeh"?
Fint första-inlägg. Dig vill jag inte se mer av, tack!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså vill ni ha stryk eller... seriöst bara töntar som gnällar som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt asså...

assåååå?

ditt inlägg får mig att tänka på nile city och de koreanska adoptivföräldrarna till robert gustafsson


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså vill ni ha stryk eller... seriöst bara töntar som gnällar som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt asså...

shit vilken tönt du är

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså vill ni ha stryk eller... seriöst bara töntar som gnällar som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt asså...

Hmmm, regga ett konto bara för att klaga på folk som klagar? Det ger fullt utslag på trollmätaren.

Medlem

Går det inte få bort dom här idioterna från FZ?
Går snart inte gå in på allmänt prat längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Går det inte få bort dom här idioterna från FZ?
Går snart inte gå in på allmänt prat längre.

ha överseende, det är upp- och nergångar i livet.. inget man ska haka upp sig på


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Neatherblade:

Går det inte få bort dom här idioterna från FZ?
Går snart inte gå in på allmänt prat längre.

ha överseende, det är upp- och nergångar i livet.. inget man ska haka upp sig på

Vi kommer minnas dessa trådar med glädje när valet annalkas kan jag säga iallafall.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså (Altså heter det) vill ni ha stryk (så 2001) eller... seriöst bara töntar som gnällar (gnäller) som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt (skit eller shit, inte skitttttttttttttttttttttttttt) asså (igen, altså)... +jag (dontfuckwithmeh) är en idiot!

Hahahaha, du va mig en kul snubbe!

Jag ändrade ditt inlägg så det blev lite bättre


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Greger:

Vi kommer minnas dessa trådar med glädje när valet annalkas kan jag säga iallafall.

Hehe...


signatur
Medlem

xD asså det e vissa människor som har inget liv här och du zlampan safe behind your computer vadå tönt tönt få du va själv jag tycker bara att varför kolla om man inte tror på det här skiten ...

Medlem
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså (Altså heter det) vill ni ha stryk (så 2001) eller... seriöst bara töntar som gnällar (gnäller) som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt (skit eller shit, inte skitttttttttttttttttttttttttt) asså (igen, altså)... +jag (dontfuckwithmeh) är en idiot!

Hahahaha, du va mig en kul snubbe!

Jag ändrade ditt inlägg så det blev lite bättre

xD du har kul ser jag inget liv...

Medlem
Skrivet av dontfuckwithmeh:
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså (Altså heter det) vill ni ha stryk (så 2001) eller... seriöst bara töntar som gnällar (gnäller) som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt (skit eller shit, inte skitttttttttttttttttttttttttt) asså (igen, altså)... +jag (dontfuckwithmeh) är en idiot!

Hahahaha, du va mig en kul snubbe!

Jag ändrade ditt inlägg så det blev lite bättre

xD du har kul ser jag inget liv...

asssååå är du här igen en fredag kväll? hur kommer det sig?

skit asså


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av dontfuckwithmeh:
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av dontfuckwithmeh:

Asså (Altså heter det) vill ni ha stryk (så 2001) eller... seriöst bara töntar som gnällar (gnäller) som fan..
alla är idioter ovanför mej ni klagar för mycket håll bara käften eller det bättre att ni inte Replya mer.. skittt (skit eller shit, inte skitttttttttttttttttttttttttt) asså (igen, altså)... +jag (dontfuckwithmeh) är en idiot!

Hahahaha, du va mig en kul snubbe!

Jag ändrade ditt inlägg så det blev lite bättre

xD du har kul ser jag inget liv...

asssååå är du här igen en fredag kväll? hur kommer det sig?

A det e så om man e en musik producer och det du som kommer tillbaka men skit samma jag kommer radera det här kontot

1
Skriv svar