Spana in andra MW2-nivåpaketet

Medlem
Spana in andra MW2-nivåpaketet

Ser rätt roliga ut men kmr säkert kosta 200kr xD

Medlem

Synd att det kostade pengar :/


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Vacant är välkommen,det är ,enligt mig, den klart bästa kartan i MW.

Inaktiv

Skit ska skit ha........
DLC exlusivt för mw2, haha tycker synd om alla nurvarande 360 ägare (jag hade ett men när den fick red ring of death + att man skulle mjölkas, så fick den smaka på 10 nyårsraketer, sen funkade den inte mer).................

Grafiken är snygg, men innehållet naj-naj...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

köpte första dlct va så sjukt besviken så det finns inte.
vrf göra så man inte kan välja game mode man blir bara besviken på allt dom gör nu inom cod ska aldrig mer köpa nåt som har med cod att göra


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Inaktiv

Kommer ändå sälja flera miljoner.

Medlem

problemet med CoD of speciellt Mw2 är att folk lär sig aldrigt.
Man kan bli hur sur på spelet som helst, men ändå fortsätter man att spela. Den är beroende framkallande, och den är gjord så.

Hajpar man ett spel så mycket som Mw2 så lär den sälja OAVSETT om den suger eller inte...

Medlem
Skrivet av Spajdah:

Ser rätt roliga ut men kmr säkert kosta 200kr xD

Kommer kosta lika mycket som det förra paketet, 130 kr, något man måste ha! Då finns det fan 25 banor eller nått sånt om jag inte är helt ute o cyklar...

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

köpte första dlct va så sjukt besviken så det finns inte.
vrf göra så man inte kan välja game mode man blir bara besviken på allt dom gör nu inom cod ska aldrig mer köpa nåt som har med cod att göra

Man kan ju välja gamemode, det fixade dom efter 1-2 dagar, dom nya banorna är inkluderade i den vanliga mapcyclen.

Dom hade det så i början för att annars hade jättemånga (de som inte köpt nya banorna än) blivit kickade när en av de nya banorna kom.

Medlem

jag köpte dlc 1 och var absolut inte besviken, visst salvage är inte min favorit men det var ändå 5 nya kartor som gav många extra timmars nöje. I dlc 2 verkar alla kartor vara riktigt bra. Bara 5 dagar kvar

Gillade verkligen MW2 men när man väl är lvl70 o har de flesta unlocksen så är det inte lika kul ... men COD4 banorna skulle va kul o testa


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag tror nog att konsolversionerna är överlägsna på multiplayer fronten i MW2. Varför? För att jag inte tror att lika många folk har hackat sönder det och gör så att inga spelare på kartan kan röra sig (hoppa går ju men...). Testade det på PC för inte så länge sedan. 5/8 matcher var hackade till ospelbarhet. (aka: No movement)


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Köpte inte första DLC-paketet, och kommer definitivt inte köpa det andra.

Medlem

Sorgligt att se att dem med Vacant, Strike, Crash etc våldtagit färgschemat sedan Cod4, samt bara omtexturerat nivåerna mer eller mindre.

Mjölkning , mjölkning.

Men jag tror nog att det sämsta av allt är att Treyarch nu kommer få ta smällen för IW's totala misslyckande PR mässigt.. för att folk inte kan skilja på dem som inte lyssnar och dem som tar åt sig.

I dagens läge handlar det ju bara om bling blink / cool factor för console kidsen.

Medlem

Nice! Banorna ser roliga ut blir definitivt ett inköp!
Tänk om de hade släppt MapPacksen som expansioner istället med lite skit som ingen ändå vill ha, t.ex. nya skins till soldaterna, nya röster och ett par nya spelsätt. Då hade det kostat mer än 1200 points!

Inaktiv

Så för att spela det här spelet fullt ut måste man betala 600 + 130 + 130 kronor? Schysst.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Så för att spela det här spelet fullt ut måste man betala 600 + 130 + 130 kronor? Schysst.

Kolla vad Starcraft 2 kommer att kosta när alla delarna är inhandlade.
Detta är den nya affärsmodellen, de släpper grunden och sen tar de betalt för extramaterial. Titta på Rock Band, inte klagar folk på att de släpper en massa låtar till ockerpris, vill du spela Rock Band fullt ut får du punga ut 600 (2000 med instrument) +ca 10000-15000kr.

1
Skriv svar