Medlem
Fredagsmys

Vad är fredagsmys för dig ?
Sitta kvar på jobbet du älskar, sitta hemma och gosa med tjejen, eller som i mitt fall bränna några timmar framför konsollen.

Undrar hur mycket av försäljningan av chips har ökat tro efter OLW började med fredagsmysreklamen,
ett försök att få folk att köpa extra mycket chips just på en fredag.

Medlem

"Fredagsmys" för mig, är bara en äcklig fistingfilm på spamz.net. :evil:

Inte att rekommendera så att säga.:P


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Nejdå! Fredagsmys är väl antagligen en påse chips med en god dip till sidan om. Sen några bra filmer också.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Jo fredagen är bästa dagen i veckan, finns väl nästan ingen bättre känsla än att se klockan vara några minuter före sluta jobbet / plugget för veckan.

Medlem

Nej, det har du jävligt rätt i


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

HELG!

Fredagar är nice men jag föredrar lördagar. Men på fredagar blir det alltid glass, glass e gott!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

det är sällan jag brukar vara hemma på fredagar, men nu när jag jobbar lite extra på helger då och då, så blir det oftast att man väljer att stanna hemma en fredag innan helgen man är schemalagd på och mysa lite (med mig själv för tillfället) antingen framför tv:en eller dataskärmen

Oftast blir det någon film som visas på TV:en, eller om det visas boxning eller kampsport så blir det hellre det, tacka viasat sport och tv4 sport för det
och alltid med en påse chips eller popcorn och lite godis och tillbehör, vanligtvis ett par goda kalla öl också, vilket har blivit en standard jag försöker unna mig själv
jag kallar det för afterwork at home

Kan också hända att man väljer att spendera tiden till att spela spel istället

Medlem

Äta Tacos och kolla på TV (Idol) eller film med familjen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

som idag tex, två polare kommer hit, syrran är visst med här, vi ska bygga lego, å framförallt tenic lego

annars gillar jag vara hemma på mysfredagar och se nån bra film, eller slö-spela dator/konsoll.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Franska örter chips från OLW
Sourcream n Onion dip.
Nån god (strimlad lövbiff och färskpasta ifall ni undrar) middag och sen 360.

Medlem

Sitta i min ensamhet och smeka åderpålen till ett glas whisky och porr i låg upplösning. Det är kvalitetsmys.

Inaktiv

Jag avskyr fredag för då är det bara 3 dagar kvar till bild lektionen. Jag hatar dock lördag ännu mer för då är det endast 2 dagar. På söndagar stiger jag inte ens upp ur sängen... Bild is teh suck! Bottenlös tristess och inget man kan fly.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag avskyr fredag för då är det bara 3 dagar kvar till bild lektionen. Jag hatar dock lördag ännu mer för då är det endast 2 dagar. På söndagar stiger jag inte ens upp ur sängen... Bild is teh suck! Bottenlös tristess och inget man kan fly.

Så tisdag är din favoritdag?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag avskyr fredag för då är det bara 3 dagar kvar till bild lektionen. Jag hatar dock lördag ännu mer för då är det endast 2 dagar. På söndagar stiger jag inte ens upp ur sängen... Bild is teh suck! Bottenlös tristess och inget man kan fly.

Snackar du om bildlektioner i skolan så kan man ju alltid skolka om man nu tycker det är bottenlös tristess, dock kan det ju hända att man får en viss konsekvens om man undvikder lektionen på detta sätt..

Välkommen tillbaks förresten haha!

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag avskyr fredag för då är det bara 3 dagar kvar till bild lektionen. Jag hatar dock lördag ännu mer för då är det endast 2 dagar. På söndagar stiger jag inte ens upp ur sängen... Bild is teh suck! Bottenlös tristess och inget man kan fly.

Så tisdag är din favoritdag?

Typ så

Skrivet av Portion:

Snackar du om bildlektioner i skolan så kan man ju alltid skolka om man nu tycker det är bottenlös tristess, dock kan det ju hända att man får en viss konsekvens om man undviker lektionen på detta sätt..

Det har jag redan övervägt men jag tror jag avstår. VG är inte bra(betygs inflation råder på skolan) men det måste väl räknas som bättre än inget även om jag inte har full koll än. betygssnitt, meritpoäng, poäng och högskoleprov? Är det ens möjligt att göra det mer obegripligt?

Citat:

Välkommen tillbaks förresten haha!

Tackar. Jag ser att du bytt namn. Jag kommer inte längre ihåg vad det var nyss men jag minns avataren. Och den här its Mario? Vem är det? Är det lusen för han hade ju en Mario avatar man åt andra sidan är han den största Wii fanboyen någonsin:up: och skulle aldrig använda en XB avatar


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Fredagsmyset blev en Zombiefilm hos en full kompis,
så kan det gå.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

VG är inte bra(betygs inflation råder på skolan) men det måste väl räknas som bättre än inget även om jag inte har full koll än. betygssnitt, meritpoäng, poäng och högskoleprov? Är det ens möjligt att göra det mer obegripligt?

Hur fan kan du få VG i bild?! Eller så är det bara för att vår bildlärare är puckad, jag vet inte.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Jee
Medlem

Har inte hört någon fredagsmys reklam. :S
Men denna fredag blev det Super Smash Bros Brawl med några polare.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av THEPROTEANSELF:

Sitta i min ensamhet och smeka åderpålen till ett glas whisky och porr i låg upplösning. Det är kvalitetsmys.

Hahaha, lägg ner för fan.. xD


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Hemlagad soppa, tända ljus och dunderfläk i soffan framför random skräckfilm tillsammans med tjejen.

Medlem

Det lät riktigt soft faktiskt, Bapelsin. Älskar skräckisar


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Inaktiv

[quote="theHarmlessWarrior"
Tackar. Jag ser att du bytt namn. Jag kommer inte längre ihåg vad det var nyss men jag minns avataren. Och den här its Mario? Vem är det? Är det lusen för han hade ju en Mario avatar man åt andra sidan är han den största Wii fanboyen någonsin:up: och skulle aldrig använda en XB avatar[/quote]

Hålla där! Jag är ingen Wii fanboy
Ska faktiskt ta och köpa et ps3 snart.
In YA FACE! :P;)

Ähh..Välkommen tillbaka iallafall :heart:

Medlem

2 påsar Pågens kanelgifflar, 1,5 liter Pepsi och Xbox 360.

Medlem

Precis då skolan slutar och man får gå hem börjar ju fredagsmyset. Det är alltid olika saker som händer på dagen men på kvällen så är det alltid vid playstation 3.
Någon film eller något kan också ske.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

VG är inte bra(betygs inflation råder på skolan) men det måste väl räknas som bättre än inget även om jag inte har full koll än. betygssnitt, meritpoäng, poäng och högskoleprov? Är det ens möjligt att göra det mer obegripligt?

Hur fan kan du få VG i bild?! Eller så är det bara för att vår bildlärare är puckad, jag vet inte.

Nej jag är en riktigt dålig elev som har svårt att dölja sitt hat för ämnet. Jag garanterar att även du kan sänka dig med den inställningen

Skrivet av Lusen:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Tackar. Jag ser att du bytt namn. Jag kommer inte längre ihåg vad det var nyss men jag minns avataren. Och den här its Mario? Vem är det? Är det lusen för han hade ju en Mario avatar man åt andra sidan är han den största Wii fanboyen någonsin:up: och skulle aldrig använda en XB avatar

Hålla där! Jag är ingen Wii fanboy
Ska faktiskt ta och köpa et ps3 snart.
In YA FACE! :P;)

Det var oväntat och förvånande.:O


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Skulle man orka med att jobba över 2 timmar måndag till torsdag och få fredag, lördag och söndag ledigt,
eller är det bra som det är nu med arbetstid och vara ledig lördag söndag ?
Skulle nog vart mysit med 3 dagarshelg, men frågan är om man pallar med 2 timmars övertid övriga dagar...

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

VG är inte bra(betygs inflation råder på skolan) men det måste väl räknas som bättre än inget även om jag inte har full koll än. betygssnitt, meritpoäng, poäng och högskoleprov? Är det ens möjligt att göra det mer obegripligt?

Hur fan kan du få VG i bild?! Eller så är det bara för att vår bildlärare är puckad, jag vet inte.

Nej jag är en riktigt dålig elev som har svårt att dölja sitt hat för ämnet. Jag garanterar att även du kan sänka dig med den inställningen

Skrivet av Lusen:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Tackar. Jag ser att du bytt namn. Jag kommer inte längre ihåg vad det var nyss men jag minns avataren. Och den här its Mario? Vem är det? Är det lusen för han hade ju en Mario avatar man åt andra sidan är han den största Wii fanboyen någonsin:up: och skulle aldrig använda en XB avatar

Hålla där! Jag är ingen Wii fanboy
Ska faktiskt ta och köpa et ps3 snart.
In YA FACE! :P;)

Det var oväntat och förvånande.:O

Jag är själv förvånad

Medlem

Det bästa fredagsmyset är när man åker till fjällstugan, tänder en brasa i kaminen, lagar en god middag, sen krypa upp i soffan med tjejen och drar på en bra film. gärna med en god whiskey.

Annars så är det kanske lite pizza,chirre,trocadero och ett bra co-op spel man kan spela tillsammans med frugan.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av WaltX:

Äta Tacos och kolla på TV (Idol) eller film med familjen.

Skrivet av Jiggaren:

Franska örter chips från OLW
Sourcream n Onion dip.
Nån god (strimlad lövbiff och färskpasta ifall ni undrar) middag och sen 360.

U haz good tejst

Medlem

Sicken lyx att få tag på en tjej som gillar spel...

12
Skriv svar