Medlem
Lockerz

Lockerz blir bara större & större, och jag har 19 invites kvar och undrar om någon är intresserad av a ta en. Skicka i så fall ett PM med eran mail.

Vet att många tror det är scam och så vidare och jag kan inte säga att det funkar med 100% säkerhet men har kompisar som kirrat ipods och det verkar ganska seriöst, research får ni göra själva

Anyways bara slänga PM om ni vill ha invite.

Medlem

Ännu en låg postare som inte läst reglerna/är här bara för att spamma.
Anmäld.


signatur

thank you, come again

Medlem

Men helvete...
Är inte det där förbannade spam-trollet bannat ännu!?
Har inte FZ.se IP-ban?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Försvin härifrån era jävla spammare.
IP ban bör sättas in.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

GET AOUT OF HEARE! NAOOOW!!!

Medlem

Ghaaa, IP-Ban ftw Moahahahaha.

Seriöst så borde alla lockerzfanssomvillhapoängochköpaipodochplaystationgratis sluta spamma FZ!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Haha ja jag fick en inbjudan och tänkte mmm free stuffs men så enkelt var det inte haha.

Sen så hade dem inte ens öppnat skiten så hur dina polare har kunnat få ipods är ett mysterium.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Anser inte detta som spam, frågar bara av rent inresse, som jag och uppenbarligen andra har.

Ni dömer sidan innan den ens är klar, tror det blir en trevlig site när hela sidan är up and running till 100%. Inte ens hälften av de avdelningar som ska finnas på sidan är uppe än.

Förstår att ni blir irriterade eftersom det finns många som bara är ute efter poäng och saker, men ser fram emot när sidan blir det den strävar efter, förmodligen denna höst och därför vill jag hjälpa till att göra den större om folk vill vara med.

Ser inget fel i det.

Medlem
Skrivet av Lms:

Ser inget fel i det.

Felet är att det är otillåten reklam för tusende gången. Regelverket 3.2 är bra att läsa innan man postar inlägg.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Lms:

Ser inget fel i det.

Felet är att det är otillåten reklam för tusende gången. Regelverket 3.2 är bra att läsa innan man postar inlägg.

3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion

Det här var inte upprepad länkning inom samma ämne? Inte heller va det ett försök att förstöra för andra. Och hur vet jag om en reklam är otillbörlig?

Och angående 46 + 2 som undrar hur jag vet folk som fått Ipods då sidan tydligen inte varit öppen, Lockerz skapades i Mars, men nej det var inte tillgängligt utanför US men, då min familj har ett hus i Tampa har jag amerikanska vänner, det var så jag fick min invite från första början. Kan hänvisa till den här tråden på flashback den det finns bilder på folk som fått hem sina saker https://www.flashback.info/showthread.php?t=992799&page=3

Medlem
Skrivet av Lms:

Det här var inte upprepad länkning inom samma ämne? Inte heller va det ett försök att förstöra för andra. Och hur vet jag om en reklam är otillbörlig?

Du kanske inte har postat om detta ämne innan men flertalet andra har gjort det. Rätt många gånger den senaste tiden kan tilläggas. Du kan säkert fråga någon från administrationen hur du får reda på vad som är otillbörlig reklam eller inte. Jag skulle tro att det gäller all reklam som inte går via FZ:s annonsavdelning.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jo, jag sökte på ämnet innan jag öppnade den här tråden men då 3 av 5 trådar var otillgängliga och 1 endast handlade om frakten från Lockerz bestämde jag mig för att öppna en ny.

Kan ju också tilläga att jag ber om ursäkt för all uppståndlese men som sagt 3 av 5 trådar va otillgängliga så hade ingen aning om att det redan var ett så stort ämne här.

Medlem
Skrivet av Lms:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Lms:

Ser inget fel i det.

Felet är att det är otillåten reklam för tusende gången. Regelverket 3.2 är bra att läsa innan man postar inlägg.

3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion

Det här var inte upprepad länkning inom samma ämne? Inte heller va det ett försök att förstöra för andra. Och hur vet jag om en reklam är otillbörlig?

Och angående 46 + 2 som undrar hur jag vet folk som fått Ipods då sidan tydligen inte varit öppen, Lockerz skapades i Mars, men nej det var inte tillgängligt utanför US men, då min familj har ett hus i Tampa har jag amerikanska vänner, det var så jag fick min invite från första början. Kan hänvisa till den här tråden på flashback den det finns bilder på folk som fått hem sina saker https://www.flashback.info/showthread.php?t=992799&page=3

jag tror att du ljuger, du har säkert skapat siten själv och försöker få folk att joina den med alla medel, din taktik går ut på att överanalysera regler och hitta kryphål för att kunna spamma div forum.
Att saker är gratis har inte med saken att göra, du promotar en site som går ut på att andra också ska börja promota siten. Hur många lockerz trådar tror du inte vi haft här redan? Ingen av dom passar in i off-topic eller någon annan forumdel på fz.


signatur

thank you, come again

Medlem

Klart det går ut på att promota, promoting kan ju tolkas som marknadsföring och utan marknadsföring finns man inte. Hade det inte stått någonstans att FragZone starta upp 1996 hade ju ingen vetat om att de fanns.

Och du har rätt det handlar inte om att saker är gratis. Som jag sa förut tror jag fortfarande att det blir en trevlig community när sidan kommer igång, om det blir att bra utbud av spel, video och musik det vill säga. Men 80% tror väl fortfarande bara att det kommer va en site där man loggar in och får gratis saker vilket jag kanske också fick det att framstå som i mitt första inlägg.

Medlem
Skrivet av Lms:

Klart det går ut på att promota, promoting kan ju tolkas som marknadsföringoch utan marknadsföring finns man inte. Hade det inte stått någonstans att FragZone starta upp 1996 hade ju ingen vetat om att de fanns.

Och du har rätt det handlar inte om att saker är gratis. Som jag sa förut tror jag fortfarande att det blir en trevlig community när sidan kommer igång, om det blir att bra utbud av spel, video och musik det vill säga. Men 80% tror väl fortfarande bara att det kommer va en site där man loggar in och får gratis saker vilket jag kanske också fick det att framstå som i mitt första inlägg.

då kan jag hänvisa till ditt andra/tredje(?) inlägg:

Skrivet av Lms:

Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam)


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Lms:

Jo, jag sökte på ämnet innan jag öppnade den här tråden men då 3 av 5 trådar var otillgängliga och 1 endast handlade om frakten från Lockerz bestämde jag mig för att öppna en ny.

Kan ju också tilläga att jag ber om ursäkt för all uppståndlese men som sagt 3 av 5 trådar va otillgängliga så hade ingen aning om att det redan var ett så stort ämne här.

Om den är otillgänglig kan det bero på att den är låst, och låsta trådar borde väl indikera att det inte är accepterat att länka till lockerz eller helt enkelt att göra reklam för skiten? n_n


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Lms:

Klart det går ut på att promota, promoting kan ju tolkas som marknadsföring och utan marknadsföring finns man inte. Hade det inte stått någonstans att FragZone starta upp 1996 hade ju ingen vetat om att de fanns.

Haha va fan har du rökt? Låter som dåligt säljare snack som telefonförsäljare eller inkastare på diverse fjortisparty resmål får lära sig.

För att göra det enkelt för dig.

"Promota är ett verb, härlett från engelskans promotion, vilket innebär att marknadsföra eller uppvisa en produkt, en tjänst eller ett evenemang och på så sätt väcka intresse hos en inriktad målgrupp."

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

MEN!
Varför inte är inte trollfanskapet bannat ännu!?
Varför envisas detta troll med att spy sin skit i vårat forum när det är så smärtsamt uppenbart att vi inte är intresserade?

Mitt tips är att han söker sig med sin skräpsite till ställen som uppskattar skräp, som Hamsterpaj eller Lunarstorm...


signatur

Dryg och bitter.

1
Skriv svar