Robot
Blur

Arkadracing med power-ups, växlande spelstilar och mulligt multiplayer - Blur glänser glasklart på många områden. Men vid resans slut stannar det strax bredvid prispallen.

#blur, #bizarre-creations


Medlem
Blur

För mycke blur och effekter som täcker hela skärmen för min smak. Gameplayet kan säkert vara skoj dock.

Medlem

Roligare en split/second iallafall

Medlem

Bättre än split/second? inte en chans..
Spenderar mer tid med S/S än blur iaf

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Bättre än split/second? inte en chans..
Spenderar mer tid med S/S än blur iaf

okej, jag tycker blur va lite roligare en tråkiga split/second, Men du vi kan la va vänner här endå eller, Hehehe Mooaahhhhaaaaaaaaa

Inaktiv

Det märks att det här spelet är en direkt konsolportning, för det finns absolut inget engagemang i kontrollerna för PC. Utan handkontroll till PC, inget Blur. Det är som dag och natt.

Medlem

Need for Speed: Carbon? :S


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Citat:

- Kräver nötande

Syns tydligt att spelare är van att få allt serverat på silverfat nu för tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör

Neatherblade: jag tror inte det har så mycket med "nu för tiden" att göra, snarare med vilken personlighet man är. Jag har lirat sen mitten av 80-talet och aldrig sett tjusningen i att tvingas nöta samma moment om och om igen för att komma vidare. Är man mer tålmodigt lagd funkar det förstås bättre, men mitt gnäll syftar till risig balans när man ska ta sig vidare: de fem, sex första nivåerna går enkelt, sen saknas fem poäng för att låsa upp nästa, och de poängen var sannerligen ingen barnlek att fixa. Känns som att det kunde ha balanserats bättre, utan att för den skull göra spelet för enkelt.


signatur

Jag kör hellre riktig bil


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mahone:

För mycke blur och effekter som täcker hela skärmen för min smak. Gameplayet kan säkert vara skoj dock.

Varför tror du det heter Blur?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Inget spel för mig, gillar inte racing där man inte har koll på vad som händer och med alla powerups och genvägar är spelet för rörigt för mig.
Sen förstår jag inte riktigt hur dom tänkt på ett par punkter;
- Man klarar ett lopp genom att placerar sig på 1-3 plats och får då 5-3 poäng, varför inte 3-1 poäng eller att man får poäng för plats 1-5?
- Varför riktiga bilar när det inte är riktig racing? Det kan inte ha någon annan effekt än att göra produktionen dyrare i form av licensavgifter. Skall man göra fejk-racing spel så känns Rollcage och Wipeout som bättre vägar att vandra.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Mahone:

För mycke blur och effekter som täcker hela skärmen för min smak. Gameplayet kan säkert vara skoj dock.

Varför tror du det heter Blur?

Visste att de fanns en baktanke med titeln Men de hela känns som ett epilepsiframkallande spel där flashiga effekter täcker hela skärmen så fort någon använder ett vapen, är iaf va ja fått för bild av de hela av filmerna

Medlem

Hur roligt som hellst. bra mycket bättre än split second dock är det min åsikt förstås hehe..

1
Skriv svar