Att skapa en foliehatt 101

Medlem
Att skapa en foliehatt 101

Goddag kära forumiter, iochmed allt snack om konspirationer har jag funderat lite, och tror nog att en "how-to" tråd i hur man gör sin alldeles egna foliehatt något som flera av er forumiter skulle uppskatta!

Det första ni behöver för detta är självklart aluminiumfolie, det har disktuerats många gånger hurvida vilken aluminiumfolie som faktiskt är bäst och som skärmar av mest, men för detta använder vi...

Icas egna aluminiumfolie, finns att köpa över hela sverige vilket är skälet till att jag valde just det.

Längden som ni behöver för att kunna sluta hela erat huvud beror självklart på er personligen, men cirka 60cm borde räcka.

Sedan så placerar ni aluminiumfoliet på erat huvud, se till att det är ungefär lika långt på den vänstra sidan som den högra sidan.
Sedan så tar ni den högra sidans aluminiumfolie och sluter den innåt mot eran panna (så aluminiumfolien täcker eran panna, den vänstra sidan ska ni sluta mot erat bakhuvud (samma sak där, den ska täcka över ditt bakhuvud).

Om ni har gjort rätt så kommer eran hatt att se ut ungefär såhär ;

Här är en bild på foliehatten ovanifrån ;

Sådär, gå ut nu och köp er aluminiumfolie, gör en fin hatt och fortsätt surfa på, utan rädsla för att regeringen ska försöka ta sig in i era hjärnor!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Perfekt guide! Ska tillverka en genast!

Medlem

Yess ska skaffa en.;)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Passa er för ICA:s folie!
Den innehåller elektroder så att Staten kan läsa Era tankar!!!

Medlem

det här var så fränt att jag tycker vi startar en klubb med dom som har bild bevis på att dom har tillverkat en greger folie-hatt.

ps. tack för tipset pliskin, var på er vakt:O


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Vote sticky!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Bump for sticky.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Funkar det med en kastrull på huvudet istället?


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Toppen Greger. Lite småtykenhet så här på kvällskvisten får mig att dra på smilbanden.:) Det blir en perfekt outfit till Halloween.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Haha, klockrent!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Made my day. ^^

Sticky på den här!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Jag måste göra en också... stay tuned.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

haha


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Skamlös bump men det här verkar fortfarande vara högst relevant!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar