Rykte: Tekken 7 under utveckling

Robot
Medlem
Rykte: Tekken 7 under utveckling

Hoppas det blir mer likt 5:an och 3:an. Det är dom två bästa i serien enligt mig.

6:an var inte alls bra. Storyläget (singelplayer delen) är nog ett av de sämsta jag sett. Men fightingen var inge fel på. Var dock svårare att göra kombos än i 5:an.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Mjo, back to basics skulle inte skada lite.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

3an var / är helt klart bäst.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Hoppas det blir mer likt 5:an och 3:an. Det är dom två bästa i serien enligt mig.

6:an var inte alls bra. Storyläget (singelplayer delen) är nog ett av de sämsta jag sett. Men fightingen var inge fel på. Var dock svårare att göra kombos än i 5:an.

Håller med 5 o 3 var kungliga.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Problemet med 6an var just att det var en port från arkadreleasen. Därav så behövdes bara ett par småsaker läggas till, och det gav inte en bra helhetsbild om att man hade lagt mycket arbete på singleplayer. Så jag hoppas dom inte gör samma sak och använder arkadreleasen som "beta".

Medlem

gör en återupplivad Tekken 3 bara.. lätt bästa spelet dom någonsin gjort.
och antagligen det bäsa dom kommer att göra också.

mycket av min barndom gick åt att bemästra Trean!

Medlem

NonNomNOM!

GIEF ASAP please

Medlem

Nice, skulle behöva ett nytt Tekken spel att platina XD. Skön färd mot den var det så jag hoppas på att Tekken 7 kommer bli lika skön den med.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Hoppas det blir mer likt 5:an och 3:an. Det är dom två bästa i serien enligt mig.

6:an var inte alls bra. Storyläget (singelplayer delen) är nog ett av de sämsta jag sett. Men fightingen var inge fel på. Var dock svårare att göra kombos än i 5:an.

Oj hur kan du säga att det var lättare att göra combos förr? Tycker 6an har påtok förlätta juggles. Var o varranan noob online kan nån juggle som tar 50% av livet. Men men ^^.

Är det bara ja som saknar Tekken Tag?! TTT2 plzz!

1
Skriv svar