Big Brother UK - (Muslimbråk)

Medlem
Big Brother UK - (Muslimbråk)

Tjenare, är det någon som följer detta program? Ville bara säga att jag hatar den här kvinnan. Antingen är hon en riktigt bra skådis eller en riktigt asdum kvinna som tror att hon är en bra muslim. Eller är hon kanske det som talar om för killen hur riktiga muslimska män borde vara?

HataHataHataHataHataHataHataHataHataHataHata!!!!!

edit: Oj, det här var visst från 2008. Antar att ingen följer det längre.. :$

edit_
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/bigbrother/article-10269...

HAHAHAHAHAHAHAH!

edit:

Ja, hon blev visst t.o.m. utsläng från huset. Slutet gott allting gott. Och egentligen så var hon visst inte en muslim... eller nykonverterad ex-strippa.

Tråden kan dö.

Jag hatar google ibland. Allt finns där så någon diskussion blir det sällan...

Medlem

Fy fan vad löjligt hon beter sig där. Hon är ju en äkta fanatiker. Folk som följer "regler" som står i Bibeln eller i Koranen förstår jag mig inte på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja hon verkar väldigt angelägen om att behaga den store Muhammed. Ganska typisk för människor som hamnat snett i livet och som sedan finner Jesus, Muhammed eller han där som en Sci-Fi författare hittade på och blir moralpredikare. En enormt kraftfull, kompetent, omnipotent och karismatisk figur är ju dessutom den perfekta förebilden för en ex-skitstövel. Och det bästa med en gud är ju ändå att den nästan alltid håller med en...
Nä, hon borde prova med att börja arbeta med sig själv istället för att dra ner alla till den sunkiga nivå hon befinner sig på.

Hoppas innerligt att hon ändå faktiskt var en skådis för människor med sådan attityd... ja... vad borde man göra med dem?

Medlem

Vilket jättefint namn du har ostmjuk hamster!!!!!! <3


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

hehe, tackar.
Ditt namn är å andra sidan inte bara fint utan också väldigt smakfullt

Medlem

Antar att dom slänger in en massa idioter och muppar i Big Brother även i UK, så är inte direkt förvånad.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Antar att dom slänger in en massa idioter och muppar i Big Brother även i UK, så är inte direkt förvånad.

Detta.

Big Brother fixar ju in alla stereotyper in i ett rum och sen filmar allt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

En sannerligen irriterande dam, som man vid vissa tillfällen när macho aggro gangster instinkterna tar över, önskade var en slagpåse istället

nej usch på big brother, jag citerar ovan

Citat:

Big Brother fixar ju in alla stereotyper in i ett rum och sen filmar allt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Låter som ett äckligt smeknamn på ett könsorgan, tycker jag.

Haha, vilket av dem?


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Hahaha... vem bryr sig om vad någon som är med i big brother tycker eller tänker?

..eller muslim heller för den delen. Eller kristen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar