Välkommen till nya FZ!

Robot
OML
Medlem

Tack!

Får se om det blir bra eller obra ;).

Medlem
Flakmonkey

Härligt och lycka till! Nu vill man bara se att bloggar och FZ Supporter kommer tillbaka

Medlem

Nu missade jag ju en utmärkt first.


signatur

Abstractions all the way down.

Redaktör
Skrivet av Nosnos:

Härligt och lycka till! Nu vill man bara se att bloggar och FZ Supporter kommer tillbaka

Bloggarna har flyttat hit.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nosnos:

Härligt och lycka till! Nu vill man bara se att bloggar och FZ Supporter kommer tillbaka

Bloggarna hittar du i forumet Helt ärligt var det ofta så de användes, som glorifierade foruminlägg. Med den nya ettan har vi också lättare att lyfta fram sådana intressanta diskussioner rakt i rampljuset. Kommer bli asbra.


signatur
Medlem

SweC layout FZ style...
Känns bra vid första anblick

Medlem

Ser ju bra ut det här.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Spännande, ser bra ut

Medlem

Ser bra ut! Är typ halvblind men sitter kanske 70 cm från skärmen men har VÄLDIGT svårt att se den redan mörkgrå texten på den vita bakgrunden -- Kan man ställa in detta på något sätt i sajten eller webbläsaren?

Ska noteras att jag bär glasögon, är högst närsynt och har astigmatism utöver det. Mina ögon är alltså kassa redan som de är, men jag har oftast inga problem på andra webbsidor.

Hoppas på svar snart!

Gratulerar till den nya snygga layouten


signatur

i7-47700K@4.1GHz | GTX1070 STRIX | 16GB RAM | Win 10 / Ubuntu 17.10 |

N.J

Medlem

Snyggt! Känns väldigt modern. Enda negativa jag har att komma med är att sidan blir väldigt smal så fort man scrollar förbi "Externa nyheter"

Medlem

Möttes dessutom av detta felmeddelande när jag försökte redigera.

"Det här inlägget är gör gammalt för att redigeras utan att påverka diskussionen. Kontakta oss om du behöver hjälp att göra en ändring."

Quake-konnässsör

Gillade förra sidan bättre, men vi får se hur det utvecklar sig. Svårt att övertyga alla på en natt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Snyggt! Känns väldigt modern. Enda negativa jag har att komma med är att sidan blir väldigt smal så fort man scrollar förbi "Externa nyheter"

Tack! Vi har planer för mer innehåll som kan passa in i högerkolumnerna. Man får gärna komma med förslag också.


signatur
Medlem

Tycker det är väldigt synd att ni har bytt från den redan perfekta som var tidigare till detta som känns alldeles för smetigt... Synd.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CARTMAN:

Tycker det är väldigt synd att ni har bytt från den redan perfekta som var tidigare till detta som känns alldeles för smetigt... Synd.

Haha, jag skulle kunna säga mycket om den gamla sajten men "perfekt" inte ett av orden. Tror det handlar mycket om vana och vi kommer såklart kunna finputsa också.


signatur
Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

Tycker det är väldigt synd att ni har bytt från den redan perfekta som var tidigare till detta som känns alldeles för smetigt... Synd.

Sånt varierar alltid från person till person. Förhoppningsvis vänjer du dig snabbt med vårt nya utseende. Om inte annat får du nytta av fördelar som att siten nu är oerhört mycket snabbare.


signatur
Skägg.
10 Chambers

@Bojkott: Tack, vår kodare tittar på det!


signatur
Skribent

Ger sajten till när jag börjar newsa. Rip in pieces nya FZ.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Möttes dessutom av detta felmeddelande när jag försökte redigera.

"Det här inlägget är gör gammalt för att redigeras utan att påverka diskussionen. Kontakta oss om du behöver hjälp att göra en ändring."

Tack, nu borde det gå bättre


signatur

Abstractions all the way down.

Medlem

Än så länge gillar jag förra designen mer, även fast den kändes lite omodern. Allting är lite för mycket till vänster för min smak och min hjärna, den stör sig på det allra minsta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:

Ger sajten till när jag börjar newsa. Rip in pieces nya FZ.

Som jag sa, du får behålla den gamla.


signatur
Skägg.
10 Chambers

@Fr0gg0.: Jag gillar din hjärna ändå.


signatur
Medlem

En av de stora anledningarna till att jag är så sällan inne på sweclockers är det, enligt mig, värdelösa kommentatorsystemet. Synd att ni har börjat använda det...
Sen så sidan om möjligt ännu rörigare än vad den förra layouten var.
Tyvärr känns det som att jag inte kommer att använda fz så mycket längre...

Medlem

Man vänjer sig säkert.

Medlem

Nice! Fungerar grymt mycket bättre i telefonen!

Medlem
Skrivet av Nojeb001:

Ser bra ut! Är typ halvblind men sitter kanske 70 cm från skärmen men har VÄLDIGT svårt att se den redan mörkgrå texten på den vita bakgrunden -- Kan man ställa in detta på något sätt i sajten eller webbläsaren?

Ska noteras att jag bär glasögon, är högst närsynt och har astigmatism utöver det. Mina ögon är alltså kassa redan som de är, men jag har oftast inga problem på andra webbsidor.

Hoppas på svar snart!

Gratulerar till den nya snygga layouten

Hej! Idag finns det ingen möjlighet att på sajten ändra kontrastförhållandet för dig som användare. Kanske finns någon plugin i webbläsaren som kan fixa det?
Är det främst i artiklarna du har problem eller även i forumet? Hur som helst, jag tar med mig dina önskemål så får vi testa runt lite Tack för återkoppling!

Medlem

Det första jag noterade, var att FZs forumdel faktiskt kanske kommer att användas nu, när man har bättre överseende över inläggen. Det är en del av FZ jag tidigare aldrig har nyttjat.

Edit: Kommentarsfältet ser nästan identiskt ut från Sweclockers, så det skall nog vara lätt att vänja sig.

Edit 2: SATAN, vad snabb hemsidan är i jämförelse med förra. Tag bara laddningstiden, eller snarare avsaknaden av laddningstider, efter att man har publicerat ett inlägg. Det är mycket enklare att redigera sina inlägg också, så som att infoga en bild eller länk bl.a. Stor förbättring.

Skägg.
10 Chambers

@Dreijer: Kul! Vi valde som sagt att fokusera antalet delforum för att få så mycket aktivitet som möjligt. Hoppas du kommer att trivas.


signatur
Skriv svar