"Första" bilderna på Alicia Vikander som Lara Croft

Robot
"Första" bilderna på Alicia Vikander som Lara Croft

Efter läckan kommer officiella bilder på Vikander i Tomb Raider – och hon ser badass ut.

#tomb-raider, #rise-of-the-tomb-raider, #film, #spelfimatisering


Medlem

Jag har inga höga förväntningar. Har precis spelat klart Rise of the TR och bockat av det från backloggen. Filmen kommer troligtvis bli medioker, men jag blir gärna positivt överraskad. Mest troligt är den ju bättre än de fantastiskt usla filmerna med Angelina Jolie.

Medlem

Nej tack, såg lite för mjäkig ut.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag har inga höga förväntningar. Har precis spelat klart Rise of the TR och bockat av det från backloggen. Filmen kommer troligtvis bli medioker, men jag blir gärna positivt överraskad. Mest troligt är den ju bättre än de fantastiskt usla filmerna med Angelina Jolie.

Nåväl, enda anledningen till att jag såg på de filmerna i ung ålder, var just pga Angelina Jolie. Det var ganska ball musik också, men resten var inte så väsentligt.

Medlem

Bra att det är en origins story, tycker hon ser bra ut som en rookie Lara.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Nåväl, enda anledningen till att jag såg på de filmerna i ung ålder, var just pga Angelina Jolie. Det var ganska ball musik också, men resten var inte så väsentligt.

Och enda anledningen till att unga människor år 2018 kommer kolla på den här filmen är Alicia Vikander.

Medlem

Hon passar verkligen perfekt för rollen, kul att se!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Och enda anledningen till att unga människor år 2018 kommer kolla på den här filmen är Alicia Vikander.

Tror du det? Alivia Vikander ser ut som en liten flicka, medan Angelina Jolie i sitt esse, var en kvinna, som de flesta suktade efter.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Tror du det? Alivia Vikander ser ut som en liten flicka, medan Angelina Jolie i sitt esse, var en kvinna, som de flesta suktade efter.

Yngre människor som suktar efter en kvinna med en yngre look. Vad är konstigt med det?

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hon passar verkligen perfekt för rollen, kul att se!

Ööö NEJ! Lara Croft SKA spelas av en britit inte någon Svensk soppa!
Skit film som många andra på G kommer inte se denna!
Jävla hollywood Skräp!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ööö NEJ! Lara Croft SKA spelas av en britit inte någon Svensk soppa!
Skit film som många andra på G kommer inte se denna!
Jävla hollywood Skräp!

Nej, där har du fel, lilla gubben


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, där har du fel, lilla gubben

Noop jag är film älskare och ser inte på skräp!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Skägg.
10 Chambers

Hörrni @Dunder och @SCORPION2000 - inled inte den nya sajten med käbbel.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: All hail new era of moderatorer!!


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers

@Javas: Vi kommer ta in ansökningar till moderator när lanseringen fått landa lite.


signatur
Redaktör
Ponny

Jag har ett svagt minne av att gilla den första Tomb Raider-filmen. Så var jag också ung och dum.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Noop jag är film älskare och ser inte på skräp!

Ja, säkert hörru

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hörrni @Newklear och @SCORPION2000 - inled inte den nya sajten med käbbel.

Men men, jag har rätt ju!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers

De nya Tomb Raider-spelen har ju precis som Uncharted mer eller mindre gått all Indiana Jones in, så borde ju inte vara så svårt att göra film av det.


signatur
Medlem

Måste hålla med att jag inte tycker hon passar alls men de har jag sagt från början att man sa att hon skulle spela Lara.

Off topic: Gillar ej nya kommentar system måste klicka extra gång för att gör snabb inlägg. För mig är detta inte lägra snabb inlägg längre. Plus att artikel ser men inte längre på grund av de så vill man dubble checka någon fakta för sitt inlägg måste man hålla trixa.

Medlem

Tycker hon passar perfekt som Lara om man tittar på dom nyare spelen.

Medlem

Nja, Alicia känns inte direkt självklar i den här rollen, även om hon är en bra skådespelerska i övrigt.

Skägg.
10 Chambers

@Busko: Det är tyvärr en teknisk begränsning som vi hoppas komma förbi i framtiden.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Busko: Det är tyvärr en teknisk begränsning som vi hoppas komma förbi i framtiden.

Har ni fortfarande kvar top 3 inlägg?
Och det vore nice med en möjlighet att fortfarande visa inläggen direkt under artikeln istället för att behöva gå in på forumet varje gång. Vet att ni har tagit del av Sweclockers struktur då ni nu är syskonsidor men vore ändå trevligt om ni behöll några av era gamla saker eller i alla fall lät folk customizea efter eget tycke ^_^

Medlem

Hon passar inte som lara croft för fem öre.

Gen
Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Hon passar inte som lara croft för fem öre.

Håller med dig, hon ser alldeles för liten och tanig ut.

Medlem

Tycker hon ser ut att passa in i rollen hyffsat bra. Ser kanske lite yngre ut än vad Lara gör i spelen, men låter som det var tanken för filmen.

Om det är en bra film brukar jag inte bry mig särskilt mycket om hur väl det håller sig till ”källmaterialet”. Två olika medier, svårt att översätta till en direkt kopia av uppenbara anledningar.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ööö NEJ! Lara Croft SKA spelas av en britit inte någon Svensk soppa!
Skit film som många andra på G kommer inte se denna!
Jävla hollywood Skräp!

Om du med "britit" menar "britt" så bör du veta att Angelina Jolie inte heller är britt, utan amerikanska. Sedan tycker jag inte det spelar så stor roll vilket land skådisen kommer ifrån för rollsättningen del så länge de gör rollen bra. Och chansen är att Alicia har lättare att passera som britt då nordiska personer oftast tar åt sig av den brittiska dialekten mer än den amerikanska. Dessutom har hon spenderat en hel del tid i England (och bor där nu).

Annars så tycker jag att hon ser ut att passa bra och tycker det är lite kul att det blev just hon. Men hur slutprodukten blir återstår ju att se.

Medlem
Skrivet av Gen:

Håller med dig, hon ser alldeles för liten och tanig ut.

Vilket är den exakta roll hon ska spela.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Gen:

Håller med dig, hon ser alldeles för liten och tanig ut.

Skrivet av Dunder:

Vilket är den exakta roll hon ska spela.

Lite av kropps byggnaden men de som får mig mest tycka att hon inte passar är något med hennes ansikte. För mig så är de inte ett Lara ansikte.

Ambassadör
Xbox

Jag gillade de nya spelen, med en "ny" Lara. Bilderna ser ut att passa utmärkt på det temat.


signatur

Jump in.

12
Skriv svar