Spana in gratisskörden för Playstation Plus i april

Robot
Medlem

Indieskräp i vanlig ordning. Games with Gold framstår som rena kapet jämfört med vad PS+ erbjudit sedan det blev krav för multiplayer.

Medlem

Ska väl egentligen inte uttala mig, då jag ej spelat spelen, men det känns som om det är skillnad på indie och indie. Rocket League är ju ett väldigt bra exempel, detta känns som nästan bara dåliga exempel. Och det är sällan dom är speciellt bra i PS+ tyvärr..

Ett schysst fullprisspel kan dom ju bjuda på alla fall. Om än gammalt. Men gissar att de anser sig ha ett så pass stort övertag över t.ex Xbone att de har råd att inte ge bort de större tredjepartnernas spel.

Flakmonkey

Känns som att PS4an har varit ute tillräckligt länge nu för att Sony skulle kunna bjuda på en vettig "retail"-titel varje månad plus en indie. Dels finns det ju gott om spel de själva har i sitt arkiv plus att andra utgivare borde kunna se det positiva i att släppa något till PS+. Det de förlorar i "missad" försäljning på en två år gammal titel borde de få igen flera gånger om i goodwill samtidigt som de säkerligen får en slant från Sony också.

Ps+ var ett utmärkt sätt att hitta lite bortglömda bra spel till PS3an när den började bli åren och jag tycker att de borde kunna börja med samma stil till PS4an nu också.

Medlem

Wow fantastiskt! Totally amazing!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Inte mycket att hurra för tyvärr. Väntat många månader nu på något vettigt från PS+.

Det kanske blir något skoj i PS+ -rean dock!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Men jisses...skrot den hör månaden med


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det finns nya gratis filmer på Netflix med denna månaden för alla me Netflix konton..

Medlem

Även viaplay och canal+....

Medlem

Var ju tråkigt fps, bara annan grafik än vanliga fps spel. Bara för det ser ut att vara ritat med bläck, blir inte spelet bättre.

1
Skriv svar