Maffigt! – Mafia III får demo och story-dlc

Robot
Maffigt! – Mafia III får demo och story-dlc

Testa den omtvistade gangstersagan innan köp.

#mafia-iii


Medlem

Ett av få spel jag köpt på release och inte lirat klart. Enformigt, och en sjukt tråkig story jämfört med 2:an, och ännu mer 1:an.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Ett av få spel jag köpt på release och inte lirat klart. Enformigt, och en sjukt tråkig story jämfört med 2:an, och ännu mer 1:an.

Du läste mina tankar. Det är synd. Det finns vissa tekniska saker i Mafia 3 som är bra, men spelet var inte bra. Ingen DLC lockar.

Gen
Medlem

Baby...lustigt namn på en faster.

Medlem

Utvecklarna har väl rättat till de flesta skavanker, glitchar och tekniska problem i demot, samt tagit de mest intressanta bitarna från det fulla spelet. Demot är antagligen mer stabilt än det fulla spelet(?)


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det här spelet bara tvärdog efter releasen o vad jag sett av det hittills var det helt välförtjänt.

Medlem

Jag har nött det en del då jag gick för platinum men det var otroligt enformigt, låt dig inte luras av att det är open-world och finns massa att göra. Precis som många andra open-world spel är de få mekaniker i spelet och det slutar med en grindfest av exakt samma saker hela tiden. Hade hellre haft en linjär välstyrd story med variation.

Medlem

Jag gillade faktiskt Mafia 3 när man kommer över tröskeln att det faktiskt inte är Mafia typ.

Storyn var bra, gameplay var lite meh, Världen är så sjukt detaljerad men dom missade möjligheten att lägga till saker att göra. Världen är bara ett stort tomt vackert skal.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

1
Skriv svar