Dopa dig med nålar i ögonen i Prey – så fungerar superkrafterna

Robot
Dopa dig med nålar i ögonen i Prey – så fungerar superkrafterna
Medlem

Nej. Storyn låter fortfarande fel och det verkar vara för konstigt!


signatur

autograph

Medlem

Jag har så svårt att se fram emot det här spelet. Ena dagen känns det som det har massor av potential, men andra dagen ser jag ett videoklipp och det ser bara så generiskt tråkigt ut. Uppgraderingar, implantat och liknande har vi sett så många gånger. Vapnen låter fisigt, fienderna ser skittråkiga ut, och hur många gånger har vi inte sett rymdstationer där experiment går fel?

Ok, jag har aldrig rullat runt som en levande kaffemugg i ett spel tidigare. Det känns ganska nyskapande.

Jag hoppas att det är bättre än det verkar.

Medlem

Bioshock in Space, typ... Detta är inte den Prey som jag vill ha.

Jag ville ha den Prey uppföljaren där man spelade som en prisjägare och jagade rymdbrottslingar. Det verkade hur coolt som helst.

Medlem

Bara jag som tycker detta kommer bli sjukt kul? Ser ju helt fantastiskt ut. Måste vara svårt att skapa nytt när det finns så otroligt mycket spel ute nu men dom har ju lyckats otroligt.
Kommer förboka detta.

NuZ
Testpilot

Jag ser mycket fram imot det här spelet. Gillade första också. Men framför allt att det kommer bli likt Bioshock spelen som ligger väldgt nära att vara det perfekta spelet och ligger varmt om hjärtat hoss mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

@D01tY: instämmer helt! Kör nyss klart infinite ä, helt stört bra story.
Nu dags för ettan, upptäcka allt!!! älskar.

NuZ
Testpilot
Skrivet av DJMar:

@D01tY: instämmer helt! Kör nyss klart infinite ä, helt stört bra story.
Nu dags för ettan, upptäcka allt!!! älskar.

Det är ettan som har bästa storyn också Sjukt bra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

@D01tY: började med remastered, när jag hade upptäckt allt på första nivån och skulle vidare till neptuneavdelningen gick jag en krasch. Startade om och fick börja om hela medical.
Jävla bajs. Får massor med tear i originalspelet, har nu kodat om Quick save till "e" så jag kan spara ofta.

Medlem

Björk releases breathtaking ‘Notget’ video:
https://youtu.be/pJDcwXQc5CU


signatur

autograph

1
Skriv svar