Första Battlefront II-trailern visas på Star Wars Celebration

Robot
Första Battlefront II-trailern visas på Star Wars Celebration

Star Wars fyller 40, fira med att se första Battlefront II-trailern.

#battlefront-2, #dice, #star-wars


Medlem

Battleflop returns
Förväntar mig inte mycket


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

"Det ska enligt uppgift innehålla en mer utförlig singleplayer-del än Battlefront från 2015" vilken singelplayer del?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Förväntar mig att de visar första DLC trailern kort därefter

Medlem

@Knerk:
Tror dom menar det där invasion grejset man kunde göra själv


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Har inte spelat första Battlefront från dice men känner på mig att uppföljaren får ett lika fint skal. Dock kommer inget av dem slå det första (och riktiga) Star Wars Battlefront II

ELF
Medlem

Hoppas andraandra blir bättre än förstaandra.......
Förlåt. Jag vet att jag är tråkig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

"Åh! Kolla! En fiende. Låt mig gå i sidled för att kunna sikta korrekt på den."

Handkontroller i ett nötskal. Orkade inte titta på "trailern". Blev bara förbannad.

Medlem

De hade kunnat kopiera originalet Battlefront 2 med denna nya grafik så hade jag definitivt köpt.

Medlem

Finns redan en Battlefront II och den kom 2005! EA är historierevisionister... >:c

Medlem
Skrivet av anon_276063:

"Åh! Kolla! En fiende. Låt mig gå i sidled för att kunna sikta korrekt på den."

Handkontroller i ett nötskal. Orkade inte titta på "trailern". Blev bara förbannad.

Förstår faktiskt inte hur folk kan ha såna problem med det när de använder en gamepad. Använder själv Mus, tangentbord samt gamepad och har aldrig haft det problemet att jag har svårt att sikta eller har "hackiga" rörelser som många tycks ha. Är det för att jag är uppväxt med konsoler?

Det finns vissa scenarion där jag har svårt att använda gamepad, och det vore med ett Sniper Rifle i ett FPS, eller att spela ett RTS med gamepad. Annars fungerar det perfekt(för mig). Håller dock med - om man inte är riktigt jävla van vid gamepads så är det alltid finare att demonstrera något med mus/tangentbord...

Inaktiv

@Luciphear: Vissa kan spela med en handkontroller utan några som helst problem, medan andra inte kan spela så värst bra. Men de som inte kan spela med en handkontroller, borde skippa det helt och fokusera på det "traditionella" sättet: tangentbord och datormus.

Jag stör mig dock även på hur robotaktigt det ser ut, när man styr med en handkontroll. Du är en människa och inte en robot! Börja agera som en människa! (inte menat till dig, utan till den låsta styrningen)

Medlem

@A.Damp:

Som var buggigt och saknade inlevelse.
De orginella battlefront-spelen är överskattade.

Medlem

@zauii89:

Fan vad jag vill käfta emot här men det känns faktiskt som en väldig smaksak. Jag vet faktiskt inte varför jag gillar det så mycket som jag gör. Hjärtlös skjutande antar jag, kan spela Instant Action hur länge som helst.
Såå din åsikt får du gärna ha men jag tycker det är lite skitsnack xD

1
Skriv svar