Se WW2-retroröj i Battalion 1944 – 11-minuters gameplay-film ute

Robot
Se WW2-retroröj i Battalion 1944 – 11-minuters gameplay-film ute
Medlem

Har följt detta ett tag nu och det verkar lovande, precis så man önskar cod fortsatt att vara.

Geeks Gaming

Va med och kickstarta spelet. Ser riktigt bra ut. Lite små saker som kan fixas man ser ut att blir mitt MP spel. Har längtat länge efter ett nytt bra ww2 spel. Som även kommer ha modtools och community servrar

Medlem

Det här såg intressant ut.
Jag gillade inte Day of infamy, får hoppas på det här istället.

Medlem

WW2 möter CS. Låter sjukt smart! Ser fram emot detta

också. Kör han detta på pc eller med handkontroll?


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

WW2 möter CS. Låter sjukt smart! Ser fram emot detta

också. Kör han detta på pc eller med handkontroll?

Även kallat Day of Defeat

Gnällkuk
Skrivet av absimilard:

WW2 möter CS. Låter sjukt smart! Ser fram emot detta

också. Kör han detta på pc eller med handkontroll?

Han listar ju specs på datorn i början på videon samt hur det presterar, man ser ju dessutom klart och tydligt att det hade varit omöjligt att röra sig som han gör med en handkontroll? Såg du ens videon?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

Lite tråkigt att han pratade över ljudet lite, svårt att få en känsla med vapnena, framför allt ljudet. Får en känsla av att det nästan kommer vara lite för snabbt för mig, annars såg det lovande ut


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

Btw kommer en 17 min gameplay video i morgon.

Medlem

@tricky: Du såg aldrig klart videon alltså, kolla efter 08:20 till slutet

Gnällkuk
Skrivet av rewoX:

@tricky: Du såg aldrig klart videon alltså, kolla efter 08:20 till slutet

Ah, nej. Är på jobbet så var tvungen att arbeta lite Får kika när jag kommer hem.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

En CS-klon i WW2-kläder... Tack men NEJ tack

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

@Mindrax: På vilket sett är detta CS?

Vad menar du?!
Är du blind eller?

LOL

Medlem

Nä, låt cs vara cs och låt ww2 vara ww2. Helst en fet likhet med red Orchestra 2 med mycket realism


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Geeks Gaming
Skrivet av Mindrax:

Vad menar du?!
Är du blind eller?

LOL

Ja just de jag missa ju Healthbaren, Vapen shoppen i början av rundan, att ADS enbart va aktiverat för denna videon, den förutsägbara vapen rekylen, att gamemoden va Bombplant även om respawna hela tiden och där inte va någon bombplant, Hit indikatorn(vilket jag inte gillar egentligen) är med i senaste cs uppdateringen.....

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Nä, låt cs vara cs och låt ww2 vara ww2. Helst en fet likhet med red Orchestra 2 med mycket realism

Day of Infamy är en light version av Red Orchestra 2, testa på

Medlem

@maadfisk:

Ja, jag har ögonen på det. Ville först se hur detta spelet blev. Har ju alltid heroes and generals annars om inget av de blir bra. Ville bara testa nåt nytt snart. Har ju lirat samma spel sedan 2014 ^_^


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

frågan om spelet:

Kommer det att vara en portad version av Xbox och PS4? Där grafiken kommer se ut som bajs samt själva spelkänslan kommer vara värdelös? Tycker jag inte hittar den informationen någonstans


signatur

Med vänliga hälsningar

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ja just de jag missa ju Healthbaren, Vapen shoppen i början av rundan, att ADS enbart va aktiverat för denna videon, den förutsägbara vapen rekylen, att gamemoden va Bombplant även om respawna hela tiden och där inte va någon bombplant, Hit indikatorn(vilket jag inte gillar egentligen) är med i senaste cs uppdateringen.....

Okej, du är uppenbart en fanboy av CS.
Men låt mig hjälpa dig lite på traven...
Stirriga hoppande gubbar med samma maniska löpande runt kartan i samma intränade mönster som i CS.
Blev det klarhet nu eller vad många menar med att spelet är som CS?

Geeks Gaming
Skrivet av Mindrax:

Okej, du är uppenbart en fanboy av CS.
Men låt mig hjälpa dig lite på traven...
Stirriga hoppande gubbar med samma maniska löpande runt kartan i samma intränade mönster som i CS.
Blev det klarhet nu eller vad många menar med att spelet är som CS?

Yes så bara för att dom har samma rörelse som CS ... typ så som alla andra spel hade på den tiden då CS först kom... typ HL, Quake, SoF eller på spelen BT1944 är byggt på MoHAA, CoD:UO, Wolfenstein: ET, DoD så måste de just vara en klon av CS med ett ww2 skin.

Medlem

Ett ww2 spel ska vara långsammare gameplay där det handlar om både smygande men också samtida framryckningar med sina stridskamrater. Detta såg inte ut som det.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar